Licitatie Publica - Servicii de tiparire si DTP carte, reviste si albume
Anunt de participare numarul 9478/12.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Benedict Mircea Ardeleanu, Tel.0317100629, In atentia: Virgil Oprea, Email: [email protected], Fax: 0317100629, Adresa internet (URL): www.icr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire si DTP carte, reviste si albume
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Aleea Alexandru nr.389, sector1 Bucuresti cod postal: 011824
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor pregati ptr. tipar(DTP), la comanda autoritatii contractante, carti si albume din planul editorial al ICR, precum si reviste ale caror redactare este in sarcina redactiilor din ICR.Contractul poate fi prelungit, inca 4 luni, pana la 01.05.2008, prin act aditional con.legislatiei in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78110000-1 - Servicii de tiparire de carti (Rev.1)
78123000-5-Servicii de tiparire de albume pentru mostre sau pentru colectii (Rev.1)
78180000-2-Servicii de tiparire de ziare (Rev.1)
78200000-9-Servicii conexe tiparirii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexelor lot1, lot2, lot3, lot4, lot5, lot6 din documentatia de atribuire.Cantitatile pot fi majorate cu maximum 50%, conf.legislatiei in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 870, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare estede: 3900lei/lot1, 12000lei/lot2, 1200lei/lot3, 1300lei/lot4, 400lei/lot5, 1500lei/lot6.Garantia de buna executie a contractului :8% din valoarea acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plata se va face prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile din art.181.din OUG 34/2006;Certificat de atestare fiscala;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;Cazier financiar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile pe anii 2004, 2005 si primul trimestru 2006 sau scrisoare de bonitate;Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pentru anii 2004, 2005, 2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie globala minim 5000000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani(dovada prestarii acestora);minim doua recomandari;declaratie de conformitate cu specificarea clara a standardelor de referinta;mostre ptr.fiecare lot la care se depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la caseria ICR ptr. documentatie obtinuta de la sediul ICR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 12:00
Locul: La sediul ICR : Aleea Alexandru nr.38, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: In primul trimestru al anului 2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected], Fax: 3195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In toate fazele procedurii, dar nu mai tarziu de 10 zile de la luarea la cunostinta a documentului contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic
Adresa postala: Aleea Alexandru nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel.0317100631, Email: [email protected], Fax: 0317100631, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2007 15:05