Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire si furnizare de materiale pt. promovare aferente proiectului ?FIT TO TOURISM ?FIT TOUR?


Anunt de participare numarul 107704/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE SUCEAVA
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.15/17, SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS MOLDOVAN, Tel. 0230 520099, Email:  [email protected], Fax:  0230 520099, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: reprezentare a mediului de afaceri, consultanta acordata mediului de afaceri si institutiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire si furnizare de materiale pt.promovare aferente proiectului ?FIT TO TOURISM ?FIT TOUR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic si al autoritatii contractante
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In vederea promovarii proiectului si a activitatilor din cadrul proiectului, se propune achizitionarea urmatoarelor materiale de promovare - tiparituri :
1. Afise ? Format A2 ? policromie ? hartie lucioasa 150-170 gr/mp = 12 bucati
2. Afis ? format A1 ? policromie ? hartie 150-170 gr/mp lucioasa = 1 Bucata3. Pliante, ? Format A4 ? tiparire fata verso, 1 big, policromie ? hartie lucioasa 150 gr/mp = 6000 Bucati
4. Mape personalizate din carton lucios, cretat 250 gr/mp ? policromie 2 fete, cu buzunar = 5.000 bucati
5. Brosuri format A3 coperti carton lucios 150 gr/mp, 10 file ?hartie alba lucioasa 90 gr/mp, - policromie coperta fete exterioare, policromie file = 4.000 Buc6. Roll-up ? 3 buc format standard- 85/200 cm, policromie pe polipropilena
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea promovarii proiectului si a activitatilor din cadrul proiectului, se propune achizitionarea urmatoarelor materiale de promovare - tiparituri :
1. Afise ? Format A2 ? policromie ? hartie lucioasa 150-170 gr/mp = 12 bucati
2. Afis ? format A1 ? policromie ? hartie 150-170 gr/mp lucioasa = 1 Bucata3. Pliante, ? Format A4 ? tiparire fata verso, 1 big, policromie ? hartie lucioasa 150 gr/mp = 6000 Bucati
4. Mape personalizate din carton lucios, cretat 250 gr/mp ? policromie 2 fete, cu buzunar = 5.000 bucati
5. Brosuri format A3 coperti carton lucios 150 gr/mp, 10 file ?hartie alba lucioasa 90 gr/mp, - policromie coperta fete exterioare, policromie file = 4.000 Buc6. Roll-up ? 3 buc format standard- 85/200 cm, policromie pe polipropilena
Valoarea estimata fara TVA: 13, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit cu pana la maxim 12 luni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 270 lei , garantie de buna executie 10 % din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala5.Certificat Constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilantul contabil la 31.12.20092. declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
Cerinte minime privind experienta similara:
b) - Declaratie pe propria raspundere privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
c) Declaratie pe propria raspundere privind resursele/echipamenteletehnice angajate in indeplinirea contractului
d) Declaratie privind subcontractantii
e) Mostre ? afise, mape, brosuri, pliante ? tiparite in cadrul altor proiecte cu finantare euiropeana. Pentru roll-up se vor prezenta fise de prezentare (fotografii/pliante, fise tehnice din care sa rezulte caracteristicile acestuia)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheiera si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin uncontract similar derulat in cadrul unor proiecte cu finantare europeana, insotit de Recomandare si PV de receptie la finalizarea serviciilor. Contractul, recomandarea si PV de receptie a serviciilor se vor prezenta in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 14:00
Locul: sediul Camerei de Comert si Industrie Suceava, Str. Universitatii, nr.15-17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale Autoritatii Contractante, persoane imputernicite ale operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Proiect: ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.215.383, Fax:  0230.215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii
Adresa postala:  Str. Universitatii, nr. 15-17, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. 0230 521506, Fax:  0230520099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer