Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire si furnizare de materiale pt. promovare aferente proiectului ?FIT TO TOURISM ?FIT TOUR?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
13.233 RON

Castigatorul Licitatiei: MUSATINII S.A.
Anunt de atribuire numarul 107704/23.11.2010
Informatii anunt de participare asociat 95788
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE SUCEAVA
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.15/17, SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS MOLDOVAN, Tel. 0230 520099, Email:  [email protected], Fax:  0230 520099, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: reprezentare a mediului de afaceri, consultanta acordata mediului de afaceri si institutiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire si furnizare de materiale pt.promovare aferente proiectului ?FIT TO TOURISM ?FIT TOUR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic si al autoritatii contractante
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In vederea promovarii proiectului si a activitatilor din cadrul proiectului, se propune achizitionarea urmatoarelor materiale de promovare - tiparituri :1. Afise ? Format A2 ? policromie ? hartie lucioasa 150-170 gr/mp = 12 bucati2. Afis ? format A1 ? policromie ? hartie 150-170 gr/mp lucioasa = 1 Bucata3. Pliante, ? Format A4 ? tiparire fata verso, 1 big, policromie ? hartie lucioasa 150 gr/mp = 6000 Bucati4. Mape personalizate din carton lucios, cretat 250 gr/mp ? policromie 2 fete, cu buzunar = 5.000 bucati5. Brosuri format A3 coperti carton lucios 150 gr/mp, 10 file ?hartie alba lucioasa 90 gr/mp, - policromie coperta fete exterioare, policromie file = 4.000 Buc6. Roll-up ? 3 buc format standard- 85/200 cm, policromie pe polipropilena
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
13, 233.18RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 285 Denumirea: Contract servicii
V.1) Data atribuirii contractului 11/12/2010
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MUSATINII S.A.
Adresa postala:  Str. Tipografiei, Nr. 1, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720043, Romania, Tel. 0230 523640, Email:  [email protected], Fax:  0230 221699
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 13500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 13233.18 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
VI.2) Alte informatii
Proiect: ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR?
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax:  021.3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.215.383, Fax:  0230.215.383
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii
Adresa postala:  Str. Universitatii, nr. 15-17, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. 0230 521506, Fax:  0230520099
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer