Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire si implicuire a facturilor de energie electrica si a altor documente, transmitere prin posta electronica a facturilor de energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 102158/18.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE ELECTRICA FURNIZARE MUNTENIA NORD
Adresa postala:  GHEORGHE DOJA, NR. 37-39, BLOC 45 F1-F2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100151, Romania, Punct(e) de contact:  AURELIA-MARIA GAGEANU, Tel. 0244/405275, Email:  [email protected], Fax:  0244/405204, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala de Furnizare a energiei electrice
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de tiparire si implicuire a facturilor de energie electrica si a altor documente, transmitere prin posta electronica a facturilor de energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul FFEE ELECTRICA FURNIZARE MUNTENIA NORD SA din PLOIESTI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de tiparire, implicuire si transmitere prin posta electronica a facturilor de energie electrica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
64216200-5-Servicii de informare electronica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Volum lunar de facturi si implicuiri - 1.2000.000 Plicuri.
2. Volum lunar transmiteri prin posta electronica - 10.000 Transmiteri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 439, 005RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 14390 RON .Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea de atribuire a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate si neincadrare in situatiile de la ART. 181.
2. Certificate de atestare fiscala care sa dovedeasca achitarea obligatiilor exigibile fata de bugetul de stat si cel local.
3. Certificat constatator emis de ORC in termenul legal de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2009 .
2. Declaratie privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani , care trebuie sa fie mai mare de 1439005 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara dovedita prin:
- 1 contract de prestare servicii similare a carui valoare trebuie sa fie mai mare de 430000 RON , sau
- 3 contracte de prestare servicii similare a carui valoare trebuie sa fie mai mare de 715000 RON
2. Declaratii privind echipamentele, dotarile si personalul de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Elementul care face obiectul reofertarii - PRETUL (valoarea totala a ofertei financiare)- Numar runde - 2- Pauza intre runde - 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
FURNIZARE_MN 7/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 11:00
Locul: FFEE ELECTRICA FURNIZARE MUNTENIA NORD SA-STR. GHEORGHE DOJA, NR. 37-39, BL. 45F1-F2, PLOIESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul imputernicit al ofertantului/candidatului si un insotitor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de atribuire este accelerata in baza prevederilor art. 113 alin. (2) si (3) din OUG 34/2006. Documentatie de atribuire se poate obtine gratuit , fiind atasata la prezentul anunt .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS , NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030085, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel PLOIESTI - PRAHOVA
Adresa postala:  STR. EMIL ZOLA , NR. 4, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100392, Romania, Tel. 0244.522.445, Email:  [email protected], Fax:  0244.522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de 10 zile de la data luarii la cunostiinta , in conformitate cu dispozitiile art. 256^2 din OUG 34/2006 , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al FFEE ELECTRICA FURNIZARE MUNTENIA NORD SA
Adresa postala:  STR. GHEORGHE DOJA, NR. 37-39, BL. 45F1-F2, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100151, Romania, Tel. 0244.405.201, Email:  [email protected], Fax:  0244.405.204, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer