Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire si livrare de materiale informative in vederea promovarii Proiectelor POSDRU ID 55330 si ID 55668


Anunt de participare numarul 141574/23.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Romana De Asigurare A Calitatii In Invatamantul Preuniversitar-A.R.A.C.I.P
Adresa postala: str. Spiru Haret, nr. 12, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Alina Rapa, Tel. +40 744367270, Email: [email protected], Fax: +40 213192096, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire si livrare de materiale informative in vederea promovarii Proiectelor POSDRU ID 55330 si ID 55668
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului si la ARACIP, Str Spiru Haret, nr 12, Sector 1, Bucuresti, cod 010176, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de tiparire si livrare de materiale informative(manuale, newsletter, afise, culegeri, etc.) in vederea promovarii proiectelor POSDRU ID 55330 si ID 55668
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
22100000-1-Carti, brosuri si pliante tiparite (Rev.2)
30197210-1-Bibliorafturi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform mentiunilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 515, 997RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 30.319 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG 925/2006, cu valabilitate de 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor, inclusiv. Modul de constituire a garantiei de participare: i) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante (formularul nr. 15, original). In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, AGENTIA ROMANA DE ASIGURARE A CALITATII IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR, cod fiscal 18126924, Cont: RO53TREZ7015009XXX010588 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, sector 1 iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.In conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic (ofertant) este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv suma de 5.296 lei. In situatia in care garantia de participare se constituie intr-o alta moneda decat RON, se va utiliza cursul de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Garantia de buna executie a contractului - 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata constractului, conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. ARACIP are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie ARACIP va notifica prestatorul asupra pretentiei invocate, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului este cofinantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltatea Resurselor Umane 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 01 - Sectiunea FORMULARE; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006. Se va completa Formularul nr.03 ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile pana la data scadenta din luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pana la data scadenta din luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Certificate de atestare ficala vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3.Declaratie privind calitatea de participant
Ofertantul are dreptul ca in cadrul acestei proceduri: (1) Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta conform prevederilor art. 173 din OUG 34/2006 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte , sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
(2) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul procedurii de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
(3) In sensul prevederilor alin.(2), prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept:
a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominant; saub) care poate exercita o influenta dominanta asupra unui subiect de drept; sau
c) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.
Cerinta minima:
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 09- Sectiunea FORMULARE, reprezentandDeclaratia privind calitatea de participant.4.Certificat de participare la licitatii Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formularul nr. 04 ? Sectiunea FORMULARE
5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Ofertantul trebuie sa completezeFormularul nr. 02Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt urmatoarele:
*Constantin-Serban Iosifescu, presedinte ARACIP
*Constanta- Valentina Mihaila, vicepresedinte ARACIP
*Alina-Aura Rapa -consilier juridic din partea ARACIP -membru in comisia de evaluare
*Mariana Dogaru, sef Departamentul de evaluare externa a calitatii - membru in comisia de evaluare
*Gabriela Alina Paraschiva, sef Departament Acreditare
*Violeta Daria - expert
*Catalin Bogdan Fuior -expert Informatiile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor sunt:
Prezentarea de documente doveditoare:
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile continute in certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
*Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului, certificatul constatator original sau copie legalizata.
Operatorul trebuie sa aiba in domeniul de activitate, domeniile corespunzatoare prestarii serviciului supus proceduri. In cazul in care este vorba despre o asociere se va completa Formularul nr.10 din Sectiunea-FORMULARE pentru fiecare asociere in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului
contractului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 3.000.000 leiNota:
Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie cursul de schimb LEI/EURO mediu anual comunicat de BNR (http: //www.bnr.ro/Cursul-deschimb-3544.aspx)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani ? Formularul nr. 5Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante prevazute la art. 185 din OUG 34/2006.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limbaromana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care parti din contractul de achizitie
publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la
incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie
publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui
subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , calculati pana la data limita pentru depunerea ofertei, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de servicii in valoare de minimum
500.000 lei sau maximum trei contracte anterioare a caror suma cumulata
sa fie de minim 1.500.000 lei.Pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR. (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)
Se va prezenta certificatul ISO 9001, care atesta respectarea standardelor de calitate pentru servicii tipografice si conexe, din cadrul societatii care depune oferta sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte
state ale Uniunii Europene;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa Formularul 06Se va completa Formularul 07 ? Sectiunea FORMULARESe va prezenta certificatul ISO 9001sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 13:00
Locul: Ag Romana de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Preuniv., str. Spiru Haret nr. 12, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor ? max 1reprez/ofertant. Repr. vor prezenta BI sau CI, impreuna cu imputernicirea scrisa si semnata de pers autorizate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): a) contract POSDRU/85/1.1/S/55330 "Dezvoltarea culturii calitatii si furnizarea unei educatii de calitate in sistemul de invatamant preuniversitar din Romania prin implementarea standardelor de referinta"b) contract: POSDRU/85/1.1/S/55668 - "Sprijin pentru unitatile scolare in implementarea manualului de evaluare interna a calitatii educatiei"
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca pe primul loc se claseaza 2 sau mai multe oferte cu preturi egale, autorit contractanta va solicita ofertantilor reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor ? max 1 reprez/ofertant. Pers fara imput scrisa si semnata de pers competente si B.I. sau C.I. nu vor putea participa la sedinta de deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartament Juridic ARACIP
Adresa postala: Str. Spiru Haret, nr.12, et.1, cam.39, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel. +40 744367270, Email: [email protected], Fax: +40 213192096
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2013 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer