Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire si personalizare cartelelor tahografice


Anunt de participare numarul 116207/25.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Rutiera Romana
Adresa postala:  B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI GHEORGHITOIU, Tel. 0720.077.560, Email:  [email protected], Fax:  021.318.21.10, Adresa internet (URL):  arr, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire si personalizare cartelelor tahografice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 720, 000 si 34, 592, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea Rutiera Romana ? ARR doreste achizitionarea de servicii de tiparire si personalizare a cartelelor tahografice ce vor fi eliberate operatorilor de transport, in conformitate cu cerintele si reglementarile Uniunii Europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul minim de cartele tahografice ce vor fi personalizate ? 100.000 buc./durata acordului cadru;
- Numarul maxim de cartele tahografice ce vor fi personalizate ? 235.000 buc./durata acordului cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 720, 000 si 34, 592, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare(Etapa a II-a) ? 500.000 lei si garantie de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Declaratii privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
- Certificatul constatator eliberat de O.R.C.
- Certificatul unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani
- Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2007, 2008, 2009) egala sau mai mare cu 14.000.000 lei (valoare fara TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
- Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
- Informatii privind subcontractantii
- Ofertantul trebuie sa fie atestat obligatoriu conform urmatoarelor grupe de standardizare si se vor prezenta certificate doveditoare:
a) ISO 9001:2000? pentru Sistemul Managementul al Calitatii;
b) ISO/IEC 27001:2005 (ISO/IEC 17799:2005, BS 7799-2:2002)? pentru Sistemul de Management al Securitatii Informatiei ? ISMS.
-Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la securitatea si sanatatea in munca, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii(conform Formularului 15 - Sanatate si protectia muncii).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin un contract de servicii similare a carui valoare sa fie de minim 11.000.000 lei (valoare fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
In activitatea de eliberare a cartelelor tahografice personalizate catre trasportatori nu pot intervenii perioade deintrerupere
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1. Pentru capacitatea economico-financiara: - media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-40 puncte.2. Pentru capacitatea tehnica si profesionala: - experienta similara-60 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Factor tehnic
20%
Descriere: Suport tehnic de la producator
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care face obiectul reofertarii este pretul. Nu exista limite de imbunatatire a pretului. Nr. de runde ? 1. Durata unei runde ? 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 10:00
Locul: Sediul central al ARR din B-dul Dinicu Golescu nr.38, et.8, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legal imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Achizitia este finantata din venituri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Email:  [email protected], Fax:  -, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Legislatie
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/312.15.19, Email:  [email protected], Fax:  021/312.10.81, Adresa internet (URL):  www.arr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer