Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparirea materialelor informative si publicitare in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?


Anunt de participare numarul 131964/13.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU, Tel. 0262-214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparirea materialelor informative si publicitare in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante, str. Gh. ?incai nr. 46, Baia Mare, jude?ul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de tiparirea materialelor informative si publicitarein cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei? dupa cum urmeaza:
? Editarea si publicarea ghidului ?Zone cu valoare ridicata de conservare din PNMR?
? Realizarea ghidurilor si a posterelor cu speciile si habitatele din PNMR, respectiv editarea, machetarea, publicarea.
? Realizarea albumului foto ?PNMR- SIT Natura 2000?si organizarea expozitiilor de fotografie ?Biodiversitatea PNMR ?
? Editarea, tiparirea si publicarea Analelor Parcului National Muntii Rodnei .
? Realizarea de autocolante si placute program POS Mediu 2000, insigne personalizate, vederipersonalizate, pentru Campanii de informare si constientizare in comunitatile limitrofe Parcului National Muntii Rodnei .
? Editarea si publicarea Listei Rosii a Parcului National Muntii Rodnei .
? Editarea, publicarea si machetarea Volumului Omagial ?80 ani de la infiintarea rezervatiei Pietrosu Mare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Editarea Ghidului zonelor cu valoare ridicata de conservare din PNMR 2500buc., Realizarea ghidurilor si a posterelor cu speciile si habitatele din Parcul National Muntii Rodnei Ghid de specii si habitate si Postere specii si habitate, cate 12000buc., Realizarea albumului foto ?Parcul National Muntii Rodnei ? sit Natura 2000? si organizarea expozitiilor de fotografie ?Biodiversitatea Parcului National Muntii Rodnei? Album foto
5 000 buc., Expozitii fotografice 1 buc., Panouri demontabile 20buc., Editarea, tiparirea sipublicarea analelor Parcului National Muntii Rodnei, Editare si tiparire Anale PNMR 3000 buc., Materiale promotionale pentru campanii de informare si constientizare in comunitatile limitrofe Parcului National Muntii Rodnei?Autocolante si placute program POS Mediu 2000, 1500 buc., Insigne personalizate 3000 buc., Vederipersonalizate 10000 buc., Editarea si publicarea Listei Rosii a Parcului National Muntii RodneiPublicarea listei rosii a A PNMR 1000 buc., Editarea si publicarea Volumului Omagial ?80 ani de la infiintarea rezervatiei Pietrosu Mare?Volumul omagial "80 de ani de la infiintarea RPM" 2000, 1000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 094, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 16 410 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
program finantat din fonduri comunitareFEDR, POS Mediu 2007-2013Axa Prioritara 4, Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Evitare conflict de interese
Conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Situatiile financiare pentru anii2008, 2009 si 2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, avand ca obiectprestarea de servicii de realizare materiale promotionale/de promovare;Declaratia de exclusivitate si disponibilitate, datata si prezentand semnatura persoanei in original, pentru personalul solicitat;Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Efectuarea in ultimii trei (3) ani a cel putin unui (1) contract de servicii similare prestate de realizare materiale promotionale/de promovare, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea ofertei depuse;Cerinte minime de personal: - un coordonator de proiect- un tipograf- un tehnoredactorCerinte minime de logistica: cel putin o licenta aplicatie editare foto.Prezentarea cel putin a unei (1) recomandari si/sau certificat constatatorpentru contract de servicii similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2012 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS Mediu 2007-2013Axa Prioritara 4: Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturiiTitlu proiect: ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei Cod SMIS 16819
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucure?ti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. 0262 215090, Email: [email protected], Fax: 0262 215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2011 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer