Licitatie Publica - Servicii de tiparirea materialelor informative si publicitare in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?
Anunt de participare numarul 133412/28.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU, DELIA RUZSA, Tel. +40 0262214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparirea materialelor informative si publicitare in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante, str. Gh. Sincai nr. 46, Baia Mare, jude?ul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in prestarea urmatoarelor servicii:
? Editarea si publicarea ghidului ?Zone cu valoare ridicata de conservare din PNMR?
? Realizarea ghidurilor si a posterelor cu speciile si habitatele din PNMR, respectiv editarea, machetarea, publicarea.
? Realizarea albumului foto ?PNMR- SIT Natura 2000?si organizarea expozitiilor de fotografie ?Biodiversitatea PNMR ?
? Editarea, tiparirea si publicarea Analelor Parcului National Muntii Rodnei .
? Realizarea de autocolante si placute program POS Mediu 2000, insigne personalizate, vederipersonalizate, pentru Campanii de informare si constientizare in comunitatilelimitrofe Parcului National Muntii Rodnei .
? Editarea si publicarea Listei Rosii a Parcului National Muntii Rodnei .
? Editarea, publicarea si machetarea Volumului Omagial ?80 ani de la infiintarea rezervatiei Pietrosu Mare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
79970000-4-Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. Denumire obiective ce trebuie realizate/Nr. bucati
1. Editarea Ghidului zonelor cu valoare ridicata de conservare din PNMR/ 2 500
2. Realizarea ghidurilor si a posterelor cu speciile si habitatele din Parcul National Muntii Rodnei? Ghid de specii si habitate/12 000
? Postere specii si habitate/12 000
3.Realizarea albumului foto ?Parcul National Muntii Rodnei ? sit Natura 2000? si organizarea expozitiilor de fotografie ?Biodiversitatea Parcului National Muntii Rodnei?
? Album foto/5000
? Expozitii fotografice/1
? Panouri demontabile /20
4.Editarea, tiparirea sipublicarea analelor Parcului National Muntii Rodnei
? Editare si tiparire Anale PNMR/3000
5. Materiale promotionale pentru campanii de informare si constientizare in comunitatile limitrofe Parcului National Muntii Rodnei
? Autocolante si placute program POS Mediu 2000/1500
? Insigne personalizate/3000
? Vederipersonalizate/10000
6.Editarea si publicarea Listei Rosii a Parcului National Muntii Rodnei? Publicarea listei rosii a A PNMR /10007.Editarea si publicarea Volumului Omagial ?80 ani de la infiintarea rezervatiei Pietrosu Mare?? Volumul omagial "80 de ani de la infiintarea RPM"/1 000
Valoarea estimata fara TVA: 1, 094, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 16 410 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4 873, 999 lei , conform art 278 ¹ din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278 ¹ din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantum: 5% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: 15 luni.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau deasigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp. autoritatii contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimentacontul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autor. Contrac.in fav.careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in fav.contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de const.a garantiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, POS Mediu 2007-2013Axa Prioritara 4;Titlu proiect: ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei Cod SMIS 16819
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerin?a minima: Se completeaza ?i se prezinta Formularul A1;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul
Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local. Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice. Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.
Evitarea conflictului de interese. Cerin?a minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4. Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69 ¹din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declara?ie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
In sensul prevederilor art. 69 ¹ din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea Man Presedinte
Bolos Constantin Administrator Public
Marinescu Emil Vicepresedinte
Matei Calin Vicepresedinte
Dumuta Dumitru Secretar al judetului
Glodan Ana Director executivKovacs Maria Director executiv
Delia Ruzsa Sef serviciu
Cocosila Dan Director executiv
Dragos Ioan Director executivDeclaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerin?a minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata ca?tigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania. b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri.Nivel minim necesar: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA. In cazul in care oferta este depusa in asociere, cifra globala medie de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului. In cazul unei asocieri, acasta cerin?a va putea fi indeplinita ?i prin cumul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Nivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maxim 5 contracte de servicii de realizare materiale promotionale/de promovare prestate, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 1094000 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
4. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
6.Nivel minim necesar: un coordonator de proiect; un tipograf; un tehnoredactor.
Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 220
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Titlu proiect: ?Oferta pentru achizitia de Servicii de tiparire a materialelor informative si publicitare in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?Cod SMIS 16819
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262215090, Email: [email protected], Fax: +40 262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 10:33