Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Toaletare arbori


Anunt de participare numarul 87229/26.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Visinoiu, Tel.4120076, In atentia: Cristea Dan, Email: [email protected], Fax: 4120078, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Toaletare arbori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: raza sectorului 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de toaletare arbori pe raza sectorului 5.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211100-3 - Servicii de exploatare forestiera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: Str. Drumul Sarii Sos. Cotroceni Splaiul Independentei Bd-ul Kogalniceanu Bd-ul Regina Elisabeta Cal. Victoriei Bd-ul Unirii Bd-ul Libertatii Bd-ulGeorge Cosbuc Cal. Rahovei Str. Petre Ispirescu 1054 arboriLOT 2: Prel. Ferentari Cal. Ferentari Str. Spataru Preda Sos. Progresului B-dul George Cosbuc Str. Gazelei Str. C-tin Istrati Str. Mitropolit Iosif Sos. Viilor Sos. Giurgiului Str. Carutei 929 arbori
-LOT 3: Sos. Salaj Str. Amergului Cal. Rahovei Sos. Progresului Str. Spataru Preda Calea Ferentarilor Prel . Ferentari Str. Bragadiru 1704 arbori
LOT 4 : Sos. Bucuresti - Magurele Sos. Alexandriei Str. Amurgului Sos. Salaj Str. Dr. Sintimbru 456arbori
LOT 5: Prel. Ghencea B-dul Ghencea Str. Petre Ispirescu Calea Rahovei Sos. Alexandriei Sos. Bucuresti-Magurele - Str. Dr. Sintimbru - 694 arbori
Valoarea estimata fara TVA: 2, 418, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de: Lot 1 = 10.540 lei;Lot 2 =9.290lei;Lot 3 = 17.040lei, Lot 4 = 4.560 lei ;Lot 5=6.940lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata, asocierea trebuie sa fie lagalizata la incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate ;
- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu art. 181 din OUG 34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor si taxelor locale, certificat de atestare fiscala ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor depune o declaratie in acest senstificat de inregistrare fiscala ;
-Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (Formularul B2); declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu : Lot 1:1.054.000 leiLot 2:929.000lei
Lot 3:1.704.000leiLot 4;456.000 leiLot 5:694.000 lei- Biantul contabil la30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Obligatii contractuale, in desfasurare;
-Certificate ISO 9001, 14001, 18001 ;
- Experienta similara: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa, al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare, respectiv:
Lot 1:527.000 leiLot 2:464.000 leiLot 3:852.000 leiLot 4 :228.000 leiLot 5:347.000 lei- Recomandari din parte altor beneficiari;
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice;
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S97-139867 din 22.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2009 12:00
Locul: Bucuresti, Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5 - Sediul ADP sector 5 - Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte . Acestia vor prezenta imputernicirea si un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APLEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI JURIDIC
Adresa postala: STR. SF. ELEFTERIE, NR. 47-49, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050524, Romania, Tel.0214120076, Fax: 0214120078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer