Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tractari si imobilizari vehicule la punctele de lucru ale CNAB, respectiv punctul de lucru AIHCB si punctul de lucru AIBB-AV


Anunt de participare (utilitati) numarul 127183/30.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Hoara, Tel. 0212041320, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de tractari si imobilizari vehicule la punctele de lucru ale CNAB, respectiv punctul de lucru AIHCB si punctul de lucru AIBB-AV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: CNAB, punctele de lucru AIBB-AV si AIHCB
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de tractari si imobilizari vehicule la punctele de lucru ale CNAB, respectiv punctul de lucru AIHCB si punctul de lucru AIBB-AV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98351110-2 - Servicii de aplicare a regulilor de parcare (Rev.2)
50118110-9-Servicii de remorcare a vehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de tractari si imobilizari vehicule
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 350 Euro sau 1488 RON, garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Pt persoane juridice romane: 1. Declaratie de eligibilitate, conform Formular H1;
2. Certificat de atestare fiscala pt pers jur, emis de AFP ? original sau copie legalizata ;
3. Certificat privind impozitele si taxele locale pt pers jur, emis de DITL ? original sau copie legalizata;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta indep conf OrdANRMAP nr. 314/2010
II. Pt pers jur str cu sucursala in Romania-va prezenta cumulativdocumente aferente sucursalei ce sunt identice cu cele solicitate pers jur rom cat si doc similare ale soc-mama.
III. Pt pers jur straine vor prezenta doc similare, emise de o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, traduse si legalizate in lb romana.
H.2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
I. Pt pers jur romane: 1.Certificat constatator detaliat, emis de ORC privind date de identificare ale societatii ? original sau copie legalizata;
2. Certif de inmatriculare de laORC cu toate anexele ? fotocopie;
II. Pt pers jur straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers jur, in conf cu prevederile legale din tara in care of este rezident.H.4 Standarde de asigurare a calitatii: 1. Certificarea sistemului calitatii.Dovadacertificarii SMC conform SR EN ISO 9001 - se depune doc ce atesta certif de catre un organism abilitat a SMC conform SR EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, ce vor fi depuse in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: (Formular H3 Sectiunea IV).
Se solicita in ultimii 3 ani cel putin 1 contract ce a avut ca obiect servicii de tractari si imobilizari vehicule.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va completa Formularul H3 din Sectiunea IV pentru fiecare contract, care va fi confirmat, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractului respectiv. Formularul H3 va fi insotit obligatoriu de recomandarea beneficiarului.2. Resurse tehnice
Se solicita ca ofertantul sa detina: - cel putin o autoplatforma transportatoare de vehicule dotata corespunzator pentru tractari vehicule, cuinstalatii de ridicat;
- cel putin 40 dispozitive de imobilizare a vehiculelor, din care minim 4 pentru microbuze, camioane, autocare.
In dovedirea indeplinirii acestei conditii ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau in folosinta (inchiriere, etc.) a autoplatformei transportatoare de vehicule si a dotarilor tehnice pentru tractari vehicule, utilizate pentru indeplinirea contractului in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.3. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare (Formular H4 din Sectiunea IV).In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 10:00
Locul: centrul logistic CNAB
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor nr. 224 E, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2041442, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer