Licitatie Publica - SERVICII DE TRADUCERI AUTORIZATE DIN LIMBA GERMANA IN LIMBA ROMANA
Anunt de participare numarul 108555/28.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE SUCEAVA
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR.15/17, SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MOLDOVAN, Tel. 0230 520099, Email: [email protected], Fax: 0230 520099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: reprezentare a mediului de afaceri, consultanta acordata mediului de afaceri si institutiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE TRADUCERI AUTORIZATE DIN LIMBA GERMANA IN LIMBA ROMANA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Traducerea autorizata, a materialelor tehnice si nontehnice din domeniul turismului, alimentatiei publice si formarii profesionale in turism, documente legislative , materiale care vor fi utilizate in activitatile din cadrul proiectului cu finantare europeana ?FIT TOUR ? Fit to Tourism?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79530000-8 - Servicii de traducere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
efectuarea serviciilor de traducere a unor documente necesare in cadrul proiectuluiinsumand estimativ 350 pagini, tehnoredactate in format A4, conform normelor DIN ISO, respectiv 1650 caractere/pagina in limba sursa (55 caractere x 30 randuri);
- efectuarea serviciilor de revizuire a traducerilor
Valoarea estimata fara TVA: 27, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 540 Lei, garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Fonduri europene prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU 2007-2013)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ? in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.
5. Certyificat constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil.
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente - in copie.
b) declaratie privind cifra medie de afaceri , informatii generale
Se va completa Formularul B2. Pentru operatorii care nu au 3 ani de activitate se va calcula cifra medie de afaceri pentru perioada de la data infiintarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe propria raspundere privind insusirea conditiilorcomerciale si contractuale mentionate in Documentatia de atribuire (Fisa de Date ? Cap III, Caiet de sarcini si Contractul de servicii)- in original
b)Declaratie privind personalul de specialitate angajat in executia contractului de servicii
Ofertantul are obligatia de a prezenta pentru personalul de specialitate : Curriculum Vitae in care se va prezenta portofoliul de traduceri efectuate in ultimii 3 ani (cele mai importante), Diploma de studii, Autorizari/Atestari profesionale din care sa rezulte calitatea de traducator autorizat din/in limba germana.
Ofertantul - persoana fizica sau juridica autorizata (firma de traduceri) va prezenta documente justificative potrivit legislatiei in vigoare emis de decatre autoritatea competenta, respectiv Ministerul Justitiei din Romania, din care sa rezulte capacitatea si dreptul de a desfasura activitatea de traducere si interpretariat in conformitate cu reglementarile prevazute de legislatie in domeniul respectiv.
Pentru persoane fizice sau persoane juridice romane:
- sa fie traducatori autorizati de Ministerul Justitiei in conformitate cu prevederile Legii nr. 178/1997, cu modificarile ulterioare; (copia autorizatiei de traducator emisa de Ministerul Justitiei)
Pentru persoanele juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 10:00
Locul: Suceava, str. Universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea CCI Suceava;Persoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871, Proiect "FIT TO TOURISM - FIT TOUR"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmaqtoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Suceava, str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel. 0230 521506, Fax: 0230 520099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 10:55