Licitatie Publica - servicii de transmisie a tragerilor Loto
Anunt de participare numarul 145948/22.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Punct(e) de contact: Olaru Cornelia, Tel. +40 0213363440/115, Email: [email protected], Fax: +40 0213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: jocuri de noroc
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transmisie a tragerilor Loto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de transmisie a tragerilor Loto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64228100-1 - Transmisie de programe de televiziune (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de transmisie a tragerilor Loto
Valoarea estimata fara TVA: 2, 392, 288.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
386 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in cuantum de 47.606 lei si poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) - model Formularul 7 pentru scrisoare bancara. Pentru virament bancar: codul IBAN al CNLR SA RO55 CECE B504 01RO N071 4245; CEC Bank ? Agentia Lipscani .Sa fie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Poate fi constituita ?i in alta moneda decat lei la un curs de conversie afi?at de BNR la data publicarii anun?ului de participare. In cazul depunerii de oferte in asociere, se constituie in numele asocierii si sa acopere in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul IMM se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuireConditii de retinere a garantiei de participare- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta retine din garantia de participareconform art.278 1 lit. b) OUG nr.34/2006, 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, documentul devenind anexa la contract pana la incheierea acestuia.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Se poate utiliza ca model Formularul 8 pentru scrisoare bancara. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, conform HG.nr.1045/2011, se deschide la unitatea Trezoteriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont la dispozitia CNLR. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, CNLR alimenteaza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? formularul nr. 4
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 5
Pentru confirmare, se vor prezenta:
1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
2. Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
3.Certificatul de participare cu oferta independenta ? formularul nr. 11
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator ? formularul nr. 12
Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Directorul General: Adrian Mi?u Manolache, Director Directia Financiar Contabilitate: Mihaela Barbu, Director Directia Juridica: Ramniceanu Vicentiu Traian, Director Vanzari, Organizare ?i Exploatare Jocuri: Cosmin Nerodea, Comisia de evaluare: Olaru Cornelia ?presedinte ?i responsabil procedura, Florin Teodorescu ? membru si Antoaneta Ionescu ? membru, membru specialist Nicolaescu Diana, Elaborat caiet de sarcini: Alexandru Zabet ?i Diana Nicolaescu
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 9 Pentru persoanele juridice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Pentru persoanele juridice strainePrezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Nota: Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale. Din aceasta trebuie sa reisa media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani de cel pu?in 2.392.288 lei.Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.
Pentru sustinerea informatiilor referitoare la cifra de afaceri se vor se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2011 ?i 31.12.2012 sau extrase de bilan?inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de Informatii generale. Din aceasta trebuie sa reisamedia cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani de cel pu?in 2.392.288 lei. ? formularul nr. 3Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Pentru sustinerea informatiilor referitoare la cifra de afaceri se vor se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2011 ?i 31.12.2012 sau extrase de bilan?inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind sustinatorul tert
Informatii privind asocierea
Informatii privind subcontractantii
O lista a principalelor prestari de serviciisimilareefectuatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private (ofertantul va prezenta cel pu?in un document/contract/proces verbal de recep?ie care sa confirme prestarea serviciilor similare celor ce fac obiectul procedurii)
Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Angajament ferm sau declaratie de sustinere pe propria raspundereOfertantul va prezenta acord sau o scrisoare preliminara de asociereOfertantul va prezenta ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? ? formularul nr. 10. Daca contractul este indeplinit exclusiv de catre ofertant, atunci se va depune formularul indicat cu mentiunea ?nu este cazul?Ofertantul va completa Formularul nr. 6Se va prezenta o lista a principalelor prestari de serviciisimilareefectuatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private (ofertantul va prezenta cel pu?in un document/contract/proces verbal de recep?ie care sa confirme prestarea serviciilor similare celor ce fac obiectul procedurii)Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
componenta tehnica
9%
Descriere: audienta generala medie a postului TV aferenta perioadei ianuarie -iunie 2013
3.
componenta tehnica
6%
Descriere: audienta medie a postului Tv din zilele de Joi in intervalul 17:30-19:00 aferenta perioadei ianuarie -inuie 2013
4.
componenta tehnica
6%
Descriere: audienta medie a postului Tv din zilele de Duminica in intervalul 17:30-19:00 aferenta perioadei ianuarie -inuie 2013
5.
componenta tehnica
9%
Descriere: gradul de acoperire la nivel national a postului TV
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2013 10:00
Locul: Sediul CN"Loteria Romana" SA din str Poenaru Bordea nr 20, sector 4 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca pentru doua sau mai multe oferte s-a acordat acela?i punctaj, se va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pre?, iar in situa?ia in care si preturile sunt egale atunciautoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut .Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: P(total) = P(financiar) + P(tehnic)Punctaj financiar =70pPunctaj tehnic = 30pPunctajul (tehnic)n = P1(n)+ P2(n)+P3(n)+P4(n)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comperatimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Tel. +40 213363440, Email: [email protected], Fax: +40 213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2013 16:00