Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transmisie programe de televiziune


Anunt de participare numarul 110217/26.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala:  Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010374, Romania, Punct(e) de contact:  Liliana Corbeanu, Tel. 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email:  [email protected], Fax:  021/319.19.66, Adresa internet (URL):  www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transmisie programe de televiziune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: caminele Academiei de Studii Economice
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 873, 720RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de transmisie programe de televiziune- conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64228100-1 - Transmisie de programe de televiziune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 873, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Garantie de participarein valoare de 15.000 lei.b) Garantie buna executie 10%din valoarea contractului de prestari servicii, fara TVA.,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat notarial.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata)
b) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata);
c) pentru persoanele fizice romane - autorizare de functionare sau orice alte documente justificative din care sa rezulte ca are capacitate de exercitare a activitatii (original sau copie legalizata).
Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Rezultatele ultimelor doua exercitii financiare si a bilantului contabil la 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina).
b) Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri pe ultimii doi ani, egala sau mai mare decat: 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra ca a indeplinit si finalizat in ultimii 3 ani, cel putin un contract (sau maxim doua contracte cumulate), pe termen de minim 12 luni, care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare si a carui valoare este de cel putin 400.000 lei. Se va prezenta minim o recomandare aferenta contractelor mentionate mai sus (original sau copie). Recomandarea nu trebuie sa fie mai veche de 2 ani.
Nominalizarea a cel putin unui contract finalizat cu durata de minim 12 luni pentru servicii de transmisie programe de televiziune.
b) O lista a principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari (indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati).
c) O declaratie privindpersonalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat, precum si C.V.-ul fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractului. Ofertantii trebuie sa asigure pentru indeplinirea acordului cadru cel putin 6 persoane cu experienta de minim 12 luni in domeniul serviciilor de transmisie programe de televiziune si care pot asigura derularea in bune conditii a acordului cadru.
d) Declaratiile privind partea/partile din acordul cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
e) Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.D.Standarde de asigurarea calitatii: Dovada certificarii ISO 9001 pentru sistemul de management al asigurarii calitatii sau ?certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene? sau ?orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii?, conf. art.192 si 193 din OUG 34/2006. valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice : numarul participantilor in runda respectiva a licitatiei electronice;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5159/25.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2010 11:00
Locul: cladirea din strada Cihoschi, etaj 4, camera 5407
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  bUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  sos Oltenitei, nr.107-117, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041318, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice
Adresa postala:  Piata Romana nr.6, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010374, Romania, Tel. 021/319100 int 153, Fax:  021/3191966
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer