Licitatie Publica - Servicii de transmisii de date la dispeceratul de monitorizare de la sediul Primariei municipiului Cluj-Napoca
Anunt de participare numarul 100070/18.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: Lucia Lupea, Tel. 0264/592588, In atentia: Mirela Marincean, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transmisii de date la dispeceratul de monitorizarede la sediul Primariei municipiului Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500, 000 si 9, 374, 400RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transmisii de date la dispeceratul de monitorizarede la sediul Primariei municipiului Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72318000-7 - Servicii de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transmisii de date la dispeceratul de monitorizarede la sediul Primariei municipiului Cluj-Napoca pe o durata de 7 ani de zile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 500, 000 si 9, 374, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie - 50000 lei, garantie de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant, Informatii generale, Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe l?acamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si ?egistrat de organele competentela data de 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea unei cifre medii anuale pe ultimii 3 ani de cel putin 900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de servicii de transmisii de date in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii privind asigurarea calitatii sistemelor de management, Atestat ANRE tip C2A sau C2B, Atestat ANRE tip C1A sau C1B, Informatii privind dotarile, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere, Informatii privind subcontractantii si asociatii, Declaratie referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unui contract/contractederulat (e) ?ultimii 3 ani al carui/carorobiect (e) sa ?constituie prestarea de servcii de transmisii de date de tipul celor solicitate in prezenta procedura; e vor prezenta documente (copie, traducere din partea unui traducator autorizat daca este cazul) care sa certifice : ca a implementat sistemul de management al calitatii al ofertantului conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2001 pentru servicii in domeniul celor ce urmeaza a fi atribuite, conformitatea sistemului de management de mediu al ofertantului cu standardul SR EN ISO 14001:2005 pentru servicii in domeniul celor ce urmeaza a fi atribuite, conformitatea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale al ofertantului cu standardul de securitate si sanatate ocupationala in munca- OHSAS 18001 pentru servicii in domeniul celor ce urmeaza a fi atribuite, conformitatea sistemului de management al securitatii informatiilor cu standardul pentru Securitatea Informatiei ISO 27001, Dovada ca dispune de laborator mobil pentru lucrari de fibra optica dotat cu aparat de jonctionarea FO si aparat de masurare tip OTDRDovada ca dispune de spatii tehnice adecvate pentru asigurarea parametrilor minimi impusi, respectiv incadrarea in termenele privind depanare/ interventie conform caietului de sarcini, Componenta echipei de lucru, din care cel putin o persoana sa fie atestata pentru lucrul la inaltime si cel putin doua persoane atestate pentru configurarea software-ului de inregistrare monitorizare si afisare a datelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 12:00
Locul: str. Motilor nr.3, municipiul Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Justificarea duratei acordului cadru - tinand cont de complexitatea deosebita a achizitiei care presupune o investitie initiala din partea ofertantului in sistemul compus din: camere video, software monitorizare, servere & storage, statie monitorizare, pozare cablu (fibra optica, cupru) subteran sau aerian in vederea amortizarii acestei investitii, s-a hotarat ca in mod exceptional, acest acord-cadru sa fie atribuit pe o perioada de 7 ani. Amortizarea investitiei facuta de catre ofertant se regaseste in pretul final platit de autoritatea contractanta, astfel incat valoarea serviciilor lunare prestate de catre acesta sunt invers proportionale cu perioada de valabilitate a acordului cadru .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel. 0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/592322, Adresa internet (URL): wwww.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile ?ep? cu ziua urm?are lu?i la cunostinta a actului pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel. 0264596030, Email: [email protected], Fax: 0264431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 12:52