Licitatie Publica - Servicii de transport - piatra
Anunt de participare numarul 6681/23.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ceanu Mare
Adresa postala: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Localitatea: Ceanu Mare, Cod postal: 405100, Romania, Punct(e) de contact: Primaria ceanu Mare, Tel.0264-367715, In atentia: Clement Pintilie, Email: [email protected], Fax: 0264-367715, Adresa internet (URL): http: //www.ceanu-mare.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Ceanu Mare
Adresa postala: Str. Principala, Nr.376, comuna Ceanu Mare, judet Cluj, Localitatea: Ceanu Mare, Cod postal: 504100, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Primariei Ceanu Mare, Tel.0264 367.101, In atentia: Balcau Nelia, Email: [email protected], Fax: 0264 467.715, Adresa internet (URL): http: //www.ceanu-mare.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport - piatra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Raza comunei Ceanu Mare, judetul Cluj.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 291, 340RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport - piatra pe raza comunei Ceanu Mare, judetul Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60123700-3 - Servicii de transport cu remorci de incarcare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Curse de transport pe rutele stabilite, in numar nelimitat, dupa solicitarile si cerintele proiectului implementat in lucru.
Valoarea estimata fara TVA: 291, 340RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de 100 RON, in contul Primariei Ceanu Mare: IBAN RO39TREZ22021180250XXXXX BN TREZORERIA CAMPIA TURZII, sau direct la Casieria unitatii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata prin Bugetul local, avand ca modalitate de plata viramentul, in temeiul LG 273/2006 a finantelor publice locale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se admite asocierea mai multor operatori economici pentru a depune oferta comuna. Ofertantul va putea sa includa in propunerea tehnica intentia de a subcontracta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile de calificare privind situatia personala a operatorilor economici, care pot atrage excluderea din procedura, sunt cele din art.180 si art.181 lit.a)-e) din Ord.34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va trebui sa faca dovada situatiei sale economice si financiare, demonstrate cu: certificat fiscal sau scrisoare de bonitate bancara, bilantul contabil cu cifra de afaceri din ultimii 3 ani sau prezentarea unui angajament din partea altei persoane care va semna o declaratie pe proprie raspundere angajandu-se ca va pune la dispozitia candidatului resursele financiare promise.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul economic va trebui sa detina cel putin 3 mijloace de transport, fiecare avand capacitate de 8t - 24t, bascularea sa fie pe spate, fara seaua.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 10:00
Locul: Sediul Primariei ceanu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin.2 din HG nr.925/2006.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire, ridicata de la sediu, costa 30 RON si se plateste la Casieria unitatii. Documentatia postata pe adresa de internet a Primariei Ceanu Mare este gratuita si disponibila tuturor operatorilor economici inscrisi in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.nsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264 596.110, Email: [email protected], Fax: 0264 592.322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ceanu Mare
Adresa postala: Str. Principala, nr.376, comuna Ceanu Mare, judet Cluj, Localitatea: Ceanu Mare, Cod postal: 405100, Romania, Tel.0264 367.715, Email: [email protected], Fax: 0264 367.715, Adresa internet (URL): http: //www.ceanu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2007 15:58