Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport persoane si personal la si de la locul de munca-microbuz 10-22 locuri inclusiv pe loturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 105336/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoarei nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA COMERCIALA -SERVICIUL APMD, Tel. 0254506151, In atentia:  SEF SERV ING. UTU VICTOR, Email:  [email protected], Fax:  0254506157, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE MARKETING DESFACERE, Tel. 0254506151, In atentia:  SEF SERV ING UTU VICTOR, Email:  [email protected], Fax:  0254506157, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI
Adresa postala:  Str. Timisoarei nr.2, Localitatea:  PETROSANI, Cod postal:  332015 , ,Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA CNH SA, Tel. 0254506151, In atentia:  DIRECTIA COMERCIALA - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICEMARKETING DESFACERE, Fax:  0254506157
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transportpersoane si personal la si de la locul de munca-microbuz 10-22 locuriinclusiv pe loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: local: intre localitatile Vaii Jiuluisi sucursalele miniere;interurban lasolicitareasubunitatilor beneficiarein afara Vaii Jiului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transportpersoane si personal la si de la locul de munca-microbuz 10-22 locuriinclusiv pe loturilot1- Microbuz 10-22 locuri inclusiv-transport persoane pentru subunitatile beneficiare: EM LONEA, EM PETRILA, EM LIVEZENI, EM PAROSENI, EM URICANI, EPCVJ VULCAN
LOT 2 - Microbuz10-22 locuri inclusiv pentru transport personal in echipament de lucru pentru subunitatea beneficiara EM VULCAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1- NECESAR MICROBUZE: 9 BUCLOT 2- NECESAR MICROBUZ: 1 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 842, 620RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptulde a prelungiperioada de derulare a contr pe o per de 4 luniconf DA
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: pe fiecare lot, garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului / lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fd.de prod. si partial din transferuri de la buget .Plata prin OP, comp.cu en.el.dupa 30 zile dar nu mai mult de 60 zile de la fact.Prest.are oblig.de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 a, b, c1, d, esi art 69 ind.1din OUG 34 / 2006 conform formular din documentatie atribuire, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de Oficiul Comertului, certificat de inregistrare, declaratie pe proprie raspundere de confirmare a indeplinirii cerintelor de calificare, acord de asociere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatiigenerale, bilantul contabil la 31.12.2009 vizat de DGF
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista subcontractanti, licenta de transportin original si copie valabila la data licitatiei, copie conforma a licentei de transport pentru fiecare autovehicul(copie) valabila la data licitatiei, carte de identitate pentru fiecare autovehicul, certificat de inmatriculare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 12:00
Locul: SEDIUL CNH SA PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform art.11 alin 4 din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea I B- CALIFICAREA OFERTANTILOR ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (conform C3 din DA) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Contractele se deruleaza pe baza de comenzi lunare sau ocazionaleemise de subunitatile beneficiare in functiede necitati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40213104641, Fax:  40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala:  str. 1 Decembrie 1918, nr. 35, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330005, Romania, Tel. 0254211574, Fax:  0254216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LCJ CNH SA
Adresa postala:  str. TIMISOAREI NR.2, Localitatea:  PETROSANI, Cod postal:  332015, Romania, Tel. 0254506100, Fax:  0254541460, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2010 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer