Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian - asigurarea biletelor de avion necesare deplasarilor dinspre/spre Romania a efectivelor I.G.P.R. misiuni externe


Anunt de participare numarul 105102/31.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala:  Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTINA GEORGESCU, Tel. 021-208.25.25 int. 26.225, Email:  [email protected], Fax:  021-317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian - asigurarea biletelor de avion necesare deplasarilor dinspre/spre Romania aefectivelor I.G.P.R.misiuni externe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: sediul I.G.P.R. din Bucuresti, sector 5, str. Mihai Voda, nr.6.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000 si 1, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza, prin reluarea competitiei, in functie de necesitatile autoritatii contractante precum si in functie de fondurile alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestareservicii de transport aerian . in vederea asigurarii biletelor de avion necesare deplasarilor dinspre / spre Romania aleefectivelorI.G.P.R, cu misiuni externe. clasa economic cu week-end
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de bilete necesara/contract subsecvent va fi stabilita in functie de necesitatile achizitorului in ceea ce priveste deplasarile externe dinspre / spre Romania ale cadrelor I.G.P.R.cu misiuni externe.
A. Cantitati minimeestimate ale acordului-cadru servicii de transport aerian ce pot fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: cel putin un bilet pe fiecare acord-cadru.
B. Cantitati maximeestimate ale acordului-cadru servicii de transport aerian ce pot fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: pot fi solicitate bilete de avion pana la atingerea valorii maxime estimate pe fiecare lot in parte.
C. Cantitatea minimaestimata care ar putea face obiectul unui contract subsecvent: un bilet de avion.D. Cantitatea maximaestimata care ar putea face obiectul unui contract subsecvent: 30 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000 si 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.buna executie este 10%din pret contract subsecvent fara TVA, daca are val redusa, aut.contr accepta depunere in caserie, gar participare in cuantum de: vezi Anexa B, lot, informatii suplimentare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in conformitate cu art. 44 si 45 din OUG.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere originalprivind situatia personala a operatorului economic
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura pe propria raspundere
3.Certificate constatatoare (in original sau copielegalizata) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- prezentarea formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este stabilit -, in termen de valabilitate la data deschideriiofertelor.(pentru ofertantii persoane fizice/juridice romane este necesar prezentarea certificatelor de atestare fiscala din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat si bugetul local ? certificate eliberate de ANAF si Primariile in raza carora isi au sediulsocial ofertantii)
4.Informatii generale5.Certificat de inregistrare- copielegalizata
6- Licenta de turism, eliberata de autoritatile competente din tara de origine, in termen de valabilitate la data deschideriiofertelor
5.Certificatul constatator eliberat de O.R.C.de pe langa instantacompetenta, valabilla data deschiderii ofertelor, in copie legalizata6. Autorizatia de functionare valabila (copie legalizata)
7.Se solicita operatorilor economici acreditarea ca membruI.A.T.A. (International Air Transport Association)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile ( inclusiv Situatiilecontului de profit si pierdere) aferente anilor2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente( in copie ).
2. Declaratie privind cifrade afaceri globala pe anii2007, 2008 si 2009 ? conform Formular nr. 5 din sectiunea III. - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular Nr. 3din Sectiunea III). - original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit.electronica se desfasoara intr-o singura runda.Durata rundei de licit.electronica: 1 zi.Ofertele de pret depuse in cadrul licit.electronice nu pot decat sa imbunatateasca oferta initala.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
201035 din 21.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 11:00
Locul: Inspectoratului General al Politiei, str. MihaiVoda, nr. 6, sector 5, tel.: 021.208.25.INT.26225,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor avand asupra lor o imputernicire din partea reprezentantului legal si un act de identitate.deschidere oferte ora 11.00
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: str. starvopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.83, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu art. 256^2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTOARUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala:  str. Mihai Voda nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Tel. 021.208.25.25int.26225, Email:  [email protected], Fax:  021.317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer