Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian ( asigurarea biletelor de avion necesare deplasarilor dinspre/spre Rom?a a efectivelor I.G.P.R. ( politisti – escorta ) cu misiuni externe si aducerii ?Rom?a a cetatenilor rom? extradati/transferati de pe teritoriil


Anunt de participare numarul 101063/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala:  Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Punct(e) de contact:  GEORGESCU CRISTINA, Tel. 021-208.25.25 int. 26.225, 26.017, Email:  [email protected], Fax:  021-317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian ( asigurarea biletelor de avion necesare deplasarilor dinspre/spre Rom?a aefectivelor I.G.P.R. ( politisti – escorta ) cu misiuni externesiaducerii ?Rom?a a cetatenilor rom? extradati/transferati de pe teritoriile altor state.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare: - sediul I.G.P.R. din Bucuresti, sector 5, str. Mihai Voda, nr.6.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500 si 6, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciului de transport aerian", cod CPV60400000-2, in vederea asigurarii biletelor de avion necesare deplasarilor dinspre/spre Rom?a aefectivelor I.G.P.R. ( politisti – escorta ) cu misiuni externesiaducerii ?Rom?a a cetatenilor rom? extradati/transferati de pe teritoriile altor state.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de bilete necesarase va stabili ?functie de necesitatile achizitorului in ceea ce priveste deplasarile dinspre/spre Rom?a aefectivelor I.G.P.R. (politisti – escorta) cu misiuni externesiaducerii ?Rom?a a cetatenilor rom? extradati/transferati de pe teritoriile altor state)
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500 si 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA si garantie de participare in cuantum de. vezi anexa B loturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat iar plata se va face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform prevederilor art.44 si 45 din O.U.G 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare (?original sau copielegalizata)lare-tip eliberate de autoritatile competente din tara ?care ofertantul este stabilit din care sa rezulte ?eplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat - din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat si bugetul local – certificate eliberate de ANAF si Primariile in emis in anul 2010 de O.R.C., valabil la data deschiderii ofertelor, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica/fizica si, dupa caz, deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (original si copie legalizata in limba romana).
Traducerea ?limba rom? trebuie sa fie facuta de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.-Licenta de turism, eliberata de autoritatile competente din Rom?a sau din tara de origine, ?termen de valabilitate la data deschideriiofertelor.
- Se solicita operatorilor economici acreditarea ca membruI.A.T.A. (International Air Transport Associasion)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile ( inclusiv Situatiilecontului de profit si pierdere) aferente anilor 2008 si 2009 vizate si ?egistrate de organele competente( ?copie ).
- Declaratie privind profitul net pe anii 2008 si 2009, Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinteminime obligatorii: 1. Media aritmetica a profitului net pe anii2008 si 2009 trebuie sa fiepozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate ?ultimii 3 ani, contin? valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent dacaa acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular Nr. 5din Sectiunea III).
Detalierea serviciilor prestate
Pentru fiecare contract mentionat ?lista Formularului 5 se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada ?care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii.
? cazul asocierilor conditia se va considera ?eplinita ?mod cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
199190 din 28.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 11:00
Locul: Inspectoratului General al Politiei, str. MihaiVoda, nr. 6, sector 5, tel.: 021.208.25.INT.26225
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor av? asupra lor o ?uternicire din partea reprezentantului legal si un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare al contestatiilor
Adresa postala:  Denumire : Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa : str. Stavropoleos. nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Adresa : Splaiul Independentei nr. 5, sector 4Localitate : BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.83, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTOARUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala:  sediul I.G.P.R. din Bucuresti, sector 5, str. Mihai Voda, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Tel. 021.208.25.25int.26225, Email:  [email protected], Fax:  021.317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer