Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de transport aerian


Anunt de participare numarul 100626/21.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FEDERATIA ROMANA DE POLO
Adresa postala:  VASILE CONTA 16/ SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020954, Romania, Punct(e) de contact:  RADU DIACONESCU, Tel. 021 3170918, Email:  [email protected], Fax:  021 3170918, Adresa internet (URL):  www.frpolo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica de drept privat, structura sportiva de interes national
Activitate (activitati)
Altele: sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: biletele se vor livra la sediul FR Polo din strada Vasile Conta nr. 16, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 125, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari aeriene
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a. Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru pe o perioada de 9 luni de zile de la data semnarii acordului-cadru, cu reluarea competitiei conform art. 148 si 149 alin ( 2), lit. b) din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza ori de c? ori apare necesitatea organizarii unor deplasari aeriene. Autoritatea contractanta va atribui contractele subsecvente prin reluarea competitiei pe baza criteriului precizatin documentatia de atribuire. Primul contract subsecvent, se va atribui ofertantului care a avut cea mai buna oferta in cadrul procedurii de incheiere a acordului-cadru de servicii, pe baza criteriului „oferta cea mai avantajoasa din punct devedere economic". Ulterior, contractele subsecvente se vor atribui prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului-cadru de servicii. Reluarea competitiei se va putea face si ori de c? ori apare necesitatea organizarii unei deplasari aeriene care nu a fost prevazuta in anexa nr. 1. Cantitatile contractelor subsecvente de servicii vor fi in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale F.R. Poloc. Prestatorii nu vor putea oferta preturi (in euro) mai mari dacat in oferta cu care au fost stabiliti castigatori pentru semnarea acordului-cadru.
d. Numarul de operatori economici cu care se va ?heia acordul–cadru este: 3 (trei).
e. Procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru: licitatie deschisa.
f. Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru: intre 100.000si 125.000 euro.
g. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: ori de c? ori apare necesitatea organizarii unor deplasari aeriene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Cantitatea totala estimata a biletelor ce vor fi achizitionate pe durata acordului cadru: minim 126 - maxim 300 bilete
b) Cantitatea estimata in cadrul unui contract subsecvent de servicii va fi de minim 1 simaxim 24 bilete/tichete
c) . Avand ?vedere ca derularea acordului cadru se face pe baza de contracte subsecvente, in functie de necesitatile autoritatii contractante, la expirarea valabilitatii acordului-cadru valoarea ?umata a contractelor subsecvente poate fi sub valoarea estimata initial. Aceasta situatie, care poate aparea din motive neimputabile autoritatii contractante, nu da dreptul prestatorului sa solicite autoritatii contractante daune, penalizari sau orice alte despagubiri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 125, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare este de 500 leib) Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii de la bugetul de stat si venituri proprii ale F.R. Polo. Plata se efectueaza ?lei la cursul B.N.R. din data facturarii, prin O.P., ?termen de max. 60 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.b. Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa fie prezentate ?original sau copie legalizata).c. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.d. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (?original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv operatorul economic trebuie sa aiba ?cris ?certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice).e. Certificat de inmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (in copie cu stampila, semnatura si inscrisul "conform cu originalul").
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilantul la 31.12.2009, vizat si ?egistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina).b. Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009).b. Minim 3 recomandari (sau certificate constatatoare) cate una pentru fiecare din anii 2007, 2008 si 2009.e. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent (?original sau copie legalizata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Eficienta
20%
Descriere: Componenta de timp
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 16:00
Locul: sediul FR Polo din strada Vasile Conta nr. 16, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
a) pe baza de imputernicire din partea operatorului economicb) copie BI/CI/pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46. 41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Bucuresti
Adresa postala:  Bl. Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030833, Romania, Tel. 021.408.36.00, Email:  [email protected], Fax:  021.408.36.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FR Polo
Adresa postala:  strada Vasile Conta nr. 16, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020954, Romania, Tel. 021.317.09.18, Email:  [email protected], Fax:  021.317.09.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer