Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT AERIAN


Anunt de participare numarul 105143/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala:  Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050507, Romania, Punct(e) de contact:  CATALIN VOICU, Tel. 021.316.25.98, 021.318.25.97 int. 19.360, 19.362, In atentia:  Alina MAGHER, Email:  [email protected], Fax:  021.316.35.11, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE TRANSPORT AERIAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Inspectoratul General alPolitiei de Frontiera, str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 51, 237.6 si 512, 376RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari internationale.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor achizitiona servicii de transport aerian -bilete de avion pentru rutele si destinatiile prevazute in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima estimata a se achizitiona pe durata acordului cadru - 30 bilete de avioncantitatea maxima estimata a se achizitiona pe durata acordului cadru - 300 bilete de avion
Valoarea estimata fara TVA: intre 51, 237.6 si 512, 376RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2010 pana la 09.03.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 5000 lei, forma de constituire-scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari; garantie de buna executie: nu se solicita;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat dar si de catre Agentia Europeana pentru Gestionarea Cooperarii Operative la Frontierele Externe ale Statelor Membre ale Uniunii Europene ? FRONTEX (OMAI nr. 280/2009)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, certificat privind taxele si impozitele locale?valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca operatorul economic nu are datorii la momentul eliberarii, declaratia de acceptare a conditiilor contractuale, certificat de inregistrare;certificat constatator- eliberatde MinisterulJustitiei ? Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instantacompetenta, valabilla data deschiderii ofertelor, in original: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea care face obiectul achizitiei; -nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, mandatul de incheiere a acordului cadru/contractelor subsecvente (original sau copie legalizata)pentru persoane juridice straine);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil aferent exercitiului financiar 2009, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila); certificat de rezidenta fiscala ? pentru ofertantii straini; informatii generale despre firma.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat I.A.T.A (International Air TransportAsoociation ) valabil in anul 2010 ? in copie certificata , ,conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru ofertant; ? Licenta de turism (pentru ofertant) valabila la data depunerii, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, informatii privind subcontractantii\asociatii -completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul asocierii (depunerii ofertei comune), in acordul de asociere se va desemna liderul asociatiei, se vor mentiona partile din contract (procentul), executate de fiecare asociat, angajamentul ca in cazul castigarii procedurii isi vor legaliza asocierea si vor respecta clauzele contractuale pana la expirarea garantiei produselor. Garantia de participare, scrisoarea de inaintare si oferta, se vor depune de liderul asociatiei. Documentele de calificare se vor depune de toti asociatii. In cazul subcontractarii, operatorul economic castigatorva prezenta acordul de subcontractare;
-declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii in domeniul achizitei. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea. Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament;sa nu cunoasca numarul ofertantilor.Licitatia electronica se desfasoara in 1 runda.Durata unei runde de licitatie electronica :1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2010 22:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 09:00
Locul: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA, str. Razoare, nr 5, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
se admite participarea unui reprezentant al ofertantului, cu delegatie si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acordul-cadru de parteneriat dintre Ministerul Administratiei si Internelor si Agentia Europeana pentru Gestionarea Cooperarii Operative la Frontierele Externe ale Statelor Membre ale Uniunii Europene - FRONTEX, semnat la Varsovia la 12 octombrie 2009;
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 30.08.2010, Ora limita: 15.00Solicitarile de clarificari se vor transmite atat prin fax la nr. 021.316.35.11 cat si in format electronic, la adresa [email protected], in atentia Compartimentului Marketing-Achizitii si Planificare Logistica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 213321240, Email:  [email protected], Fax:  +40 213195180, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Anchete Interne
Adresa postala:  str. Razoare, nr. 5, sector 6VI.5)Data expedierii prezentului anunt, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050507, Romania, Tel. +40 213162598, Email:  [email protected], Fax:  +40 213163511, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer