Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian


Anunt de participare numarul 126154/16.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Federatia Romana de Handbal
Adresa postala:  str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  11962, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Panait, Tel. 021.231.89.87, Email:  [email protected], Fax:  021.231.89.86, Adresa internet (URL):  www.frh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica de drept privat / structura sportiva de interes national
Activitate (activitati)
Altele: Sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Biletele se vor livra la sediul F.R. Handbal dinstr. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 240, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: a. Clendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: minim 3 contracte subsecvente - maxim 20 de contracte subsecvente. b. Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 1 bilet - maxim 90 de bilete. c. Estimarea valorii unui singur contract subsecvent: minim 300 euro - maxim 180.000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Derularea acordului cadru se face pe baza de contracte subsecvente, in functie de necesitatile autoritatii contractante, urmare a calificarii loturilor nationale ale F.R.H. la competitiile internationale si a meciurilor de pregatire. Drept pentru care, la expirarea valabilitatii acordului-cadru, valoarea insumata a contractelor subsecvente poate fi sub valoarea estimata initial sau poate fi depasita, respectiv destinatiile putand fi modificate in functie de rezultatul competitiilor. Aceasta situatie, care poate aparea din motive neimputabile autoritatii contractante, nu da dreptul prestatorului sa solicite autoritatii contractante daune, penalizari sau orice alte despagubiri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati conform contractelor subsecvente acordului-cadru, care vor fi incheiate pe durata valabilitatii acestuia:
a. Estimare cantitati solicitate pe durata acordului-cadru: minim 300 bilete - maxim 970 bilete pentru deplasarile aeriene.
b. Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 1 bilet - maxim 90 de bilete.
c. Estimare numar de persoane pentru fiecare deplasare/ruta: minim o persoana ? maxim 26 de persoane.
d. Estimarea valorii unui singur contract subsecvent: minim 300 euro - maxim 180.000 euro.
e. calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 12 luni de zile, respectiv de la 01.10.2011 si pana la 30.09.2012.
f. calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: minim 3 contracte subsecvente - maxim 20 de contracte subsecvente.
g. numarul estimativ al deplasarilor de grup (destinatiilor/rutelor) in cadrul unui contract subsecvent: minim o deplasare de grup- maxim 7 deplasari de grup.
h. Derularea acordului cadru se face pe baza de contracte subsecvente, in functie de necesitatile autoritatii contractante, urmare a calificarii loturilor nationale ale F.R.H. la competitiile internationale si a meciurilor de pregatire. Drept pentru care, la expirarea valabilitatii acordului-cadru, valoarea insumata a contractelor subsecvente poate fi sub valoarea estimata initial sau poate fi depasita, respectiv destinatiile putand fi modificate in functie de rezultatul competitiilor. Aceasta situatie, care poate aparea din motive neimputabile autoritatii contractante, nu da dreptul prestatorului sa solicite autoritatii contractante daune, penalizari sau orice alte despagubiri.
i. Tariful ofertat in euro, este tariful maxim, si este valabil pe toata durata contractului, respectiv pana la 30.09.2012, exceptie facand situatia in care la nivel national apar acte normative, care modifica actualele reglementari in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 240, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a.Garantia de participare: 15.000 lei. b.Garantia de buna executie: 2% din valoarea contractelor subsecvente. Pentru IMM, garantiile vor fi in procent de 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii de la bugetul de stat si venituri proprii ale F.R. Handbal. Plata se va face prin OP in termen de 60-90 zilede la data inregistrarii facturilor fiscale emise de catre operatorul economic
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 si 45 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
b. Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
c. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
d. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
e. Certificat de inmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilantul contabil la 31.12.2010.
b. Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.
b. Acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Association).
c. Recomandari/ certificari/ confirmari.
d. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 16:00
Locul: Sediul Federatiei Romane de Handbal din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
a. imputernicire din partea operatorului economic.b. o copie de pe BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050092, Romania, Tel. 021.319.51.80, 021.319.51.81, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.83, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2011 23:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer