Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian


Anunt de participare numarul 145126/24.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Burciu, Tel. +40 213181818, Email: [email protected], Fax: +40 213181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: B-dul Libertatii nr.16, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 225, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Serviciile de transport aerian de pasageri vor fi prestate 42 de luni in cadrul acordului cadru prin contracte subsecvente, contracte ce vor fi atribuite prin reluarea competitiei la 12 luni de la incheierea primelor contracte, intre semnatarii acordului
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile internationale/nationale prevazute
in Caietul de sarcini) - cod CPV 60400000-2, prin incheierea unui acord cadru cu reluarea competitiei la 12 luni, intre INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA si minim 3 operatori economici semnatari ai acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-cantitate minima a acordului cadru este de 163 de bilete, in valoare de 350.000 lei
-cantitate maxima a acordului cadru este de 650 de bilete, in valoare de 1.225.000 lei
Estimare cantitati contract subsecvent:
-cantitate minima a unui contract subsecvent este de 1 de bilet, in valoare de 2452, 45 lei
-cantitate maxima a unui contract subsecvent este de 163 de bilete, in valoare de 350.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 1, 225, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin numerar la casieria autoritatii contractante. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necersare.Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilita in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. In conformitate cu prevederile art.86(6) din HG 925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (valabilitatea ofertei este de la data limita de depunere a ofertelor pana la incheierea contractului (cf. art.85 lit.HG 925/2006) Cuantum: 24.500 lei. Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezorerie Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :7593088 .Garantia de participare sa fie retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006. Data echivalentei leu/valuta este de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);
Declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, lista persoanelor cu functii de decizie;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat de atestare fiscala eliberat de Minister Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatfiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante: ANDREI Tudorel - presedinte
GERED Beatrix -vicepresedinte
JIFCU Gabriel Petrica - secretar general
Persoane cu atributii in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: CONSTANTINESCU Mariana - presedinte
Ranta Maria Ana ? membru
Patru Corina - membru
Gheorghiu Cristina - membru
BURCIUFanel Nicolae - membru
Gheorghe Daniela ? membru de rezerva
Daiteanu Adriana? membru de rezerva
Moisescu Liliana ? membru de rezerva Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor;
Licenta de turism;
Acreditare I.A.T.A., conform Rezolutiei 818/EU, valabila la data limita de depunere aofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala (conform model formular anexat), datata, semnata si parafata.
Prezentarea bilantului contabil aferent exercitiului financiar 2012 vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul nu poate prezenta bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala (conform model formular anexat), datata, semnata si parafata.Prezentarea bilantului contabil aferent exercitiului financiar 2012 vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul nu poate prezenta bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) datata, semnata si parafata;Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin un contract maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 350.000 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru servicii de transport aerian de calatori. Se solicita prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent in domeniul serviciilor care fac obiectul procedurii de atribuire, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteDeclaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) datata, semnata si parafata;Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin un contract maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 350.000 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar..Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru servicii de transport aerian de calatori. Se solicita prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent in domeniul serviciilor care fac obiectul procedurii de atribuire, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2013 12:00
Locul: I N S. bdul Libertatii nr.16 sect.5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la lucrarile sedintei de deschidere a ofertelor pot participa si reprezentanti ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate acordul cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferentenumarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac sunt cele precizate la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Statistica
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, nr. 16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050703, Romania, Tel. +40 213181851, Fax: +40 213110747, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer