Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian


Anunt de participare numarul 148653/20.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: Alecsandru Ploesteanu, Tel. +40 213072318, Email: [email protected], Fax: +40 213079814, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul MADR - Bucuresti, Bd. Carol I, nr. 2-4, Sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 338, 560RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza prin reluarea competitiei .Contractele subsecvente se vor incheia lunar pentru deplasari in strainate a personalului sau delegatilor autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii prestate de catre entitati juridice specializate in vederea achizitionarii de catre Autoritatea Contractanta a biletelor de avion pentru zboruriinternationale, in functie de necesitatile concrete ale acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantita?ilor minime ?i maxime ale serviciilor care ar putea fi solicitate:
1) Pe durata intregului acord-cadru, pentru servicii de transport aerian intern si international de pasageri (dupa caz), se estimeaza achizitionarea unui numar minim de 615 bilete si maxim de 1230 bilete;
2) Pentru un singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, pentru servicii de transport aerian intern si international de pasageri (dupa caz) se estimeaza achizitionarea unui numar minim de1 bilete si maxim de 20bilete;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 338, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 46.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Nota: perioada stabilita va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza ca model Formularul nr.13 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO33 TREZ 7005 005X XX00 0152 al autoritatii contractante, deschis la ATCPMB (DOVADA PLATII VA FI CONFIRMATA DE BANCA).Dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare va depusa in original la sediul autoritatii contactante, la Registratura generala, pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertan?ilor care se regasesc in categoria IMMconform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garan?ia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documenta?ia de atribuire.(modelFormularul nr.9)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (modelFormularul nr.1)2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(modelFormularul nr.2 )3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr.3)
4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (modelFormularul nr.4)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s 2 din OUG nr.34/2006sunt urmatoarele: Daniel CONSTANTIN, Achim IRIMESCU, Virgil-Laurentiu GAMAN, Irina GAGENEL, Mihai Spatarelul PUTINTEI, Bogdan Nicolae IORGA
Alecsandru PLOESTEANU, Eduard RADU, Emilia BITOIU, Gherghe DUTA, Irina SANDU.
In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea respectivei persoane(in original semnata de catre reprezentantul legal) care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.
5)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in una din formale original/copie legalizata/ copie lizibila avand mentiunea ?conform cu originalul?,
6)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in una din formale original/copie legalizata/ copie lizibila avand mentiunea ?conform cu originalul?, .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.
In cazul in care, pentru indeplinirea cerintelor de calificare si selectie, operatorul economic invoca sustinerea unui tert, acesta din urma, trebuie sa nu se incadreze in niciuna din situatiile descrise la art. 180, 691 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, tertul sustinator va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in situatiile
prevazute de art. 180, 691 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.8. FORMULARUL 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare- daca este cazul).
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul ? asociere/subcontractare.In cazul in care oferta comuna a grupurilor de operatori economici este declarata castigatoare, se solicita ca asocierea sa fie legalizata. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
1)Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentareadedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.-Pentru persoane fizice -se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident.2)Acreditare membru /agent acreditat I.A.T.A. pentru ofertant, ca persoana juridica (Asocia?ia Interna?ionala de Transport Aerian / International Air Transport Association)
NOTA:
Se vor prezenta documente care atesta calitatea de membru/agent autorizat I.A.T.A. al ofertantului, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (pentru ultimii trei ani). Cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza la:
Anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON.
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON;
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;
Ofertantii care trebuie sa faca conversia altor monede decat euro vor utiliza
ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana(cursul mediu precizat pe pagina web: eu.europa.budget ) pentru respectivele monede. Toate calculele referitoare la astfel de conversii vor fi
prezentate explicit in Declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(Formular 8).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani(calculati prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor) la nivelul careia sa se regaseasca maxim 3contracte deservicii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 36.000 lei fara TVA.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin : Prezentare certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar sau o declara?ie a operatorului economic, in cazul in care din motive obiective acesta nu are posibilitatea de a ob?inecertificarea /confirmarea prestarii serviciilor din partea beneficiarului.
Cerin?a nr.2Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Operatorul economic va face dovada ca dispune de minim 3 persoane pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.In sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor:
-Curriculum Vitae in original, semnat ?i datat.-Declaratie de disponibilitate al persoanelor responsabile pentru ndeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat ?i datat;
-copie de pe fi?ele de informa?ii din sistemul REVISAL (in cazul persoanelor angajate) sau copie de pe contractul de colaborare dintre par?i /conven?ie / altelesimilare (in cazul in care personalul propus nu are calitatea de angajat al ofertantului).
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul.
Cerin?a nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008;
Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociattrebuie sa detina un astfel de certificat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr.10Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Completarea Formularului nr.11Completarea Formularului nr.17Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
133773/ 10.12.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR, Programul Operational pentru Pescuit - POP
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
Sub rezerva dreptului prevazut la art.148, 1 lit.b) din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu to?i ofertan?ii ale caror oferte vor fi declarate admisibile. Numarul operatorilor economici cu care se va incheia acordul - cadruva fi de cel pu?in 3 operatori (numarul maxim fiind nelimitat) atribuind ulterior, prin reluarea competi?iei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian interna?ional de pasageri pentru destina?iile / clasele / durata / condi?iile deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta in etapa de reluare a competi?iei;1.Oferta in cadrul procedurii de atribuire a contractelor subsecvente: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor / condi?iilor prevazute in acordul-cadru, prin reluarea competi?iei ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari strainatate a personalului sau delega?ilor autorita?ii contractante.In etapa de atribuire a contractelor subsecvente prin reluarea competi?iei intre operatorii economici semnatari ai acordului ?cadru, elementul principal al propunerii financiare il reprezinta pre?ul cel mai scazut al serviciilor de transport aerian (bilete de avion) aferente destina?iilor solicitate (calculat ca ? pre? bilet + valoarea taxelor de zbor aferent + TS )in condi?iile respectarii cerin?elor specifice de ruta directa/indirecta.Propunerea financiara ? va fi exprimata in euro iar plata se va realiza de catre Autoritatea Contractanta in echivalent RON, la cursul mediu afi?at de B.N.R. din data emiterii fiecarui bilet de avion.Propunerea financiarava fi inso?ita in mod obligatoriu de istoricul rezervarii, ca o condi?ie de validitate a acesteia. Istoricul rezervarii este documentul electronic generat de GDS (global distribution system ? sistem computerizat de rezervari) care con?ine informa?ii privind momentul generarii rezervarii ?i to?i pa?ii necesari efectuarii rezervarii cu date ?i ore.In cazul in care in cadrul procedurii de atribuire a contractelor subsecvente doi sau mai mul?i ofertan?i, prezinta o propunere financiara de aceea?i valoare, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara, , contractul subsecvent urmand sa fie atribuit ofertantului care a transmis cea mai buna oferta, respectiv cel mai scazut pre? al serviciilor de transport aerian (calculat ca ? pre? bilet + valoarea taxelor de zbor aferent + TS ). Istoricul rezervarii va inso?i in mod obligatoriu?i propunerea financiara aferenta etapei de reofertare, ca o condi?ie de validitate a acesteia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului ?i/sau recunoa?terii dreptului pretins ori a interesului legitim in condi?iile art. 2562 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - MADR
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 2-4, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Tel. +40 213072394, Fax: +40 213072315, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2013 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer