Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian


Anunt de participare numarul 94987/25.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: olimpia Tilea, Tel.021/319.61.56, Email: [email protected], Fax: 021/319.61.99, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian sunt necesare pentru deplasarea, in bune conditii, a personalului aparatului central al MTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile ce urmeaza a se achizitiona sunt cele mentionate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 383, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de: lot 1 - 2.260 lei, lot 2 - 5.400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul de stat, iar plata se face prin virament in contul de trezorerie al ofertantului castigator.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea,
2.Declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,
3.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
5.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
6.Certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
7.Certificat I.A.T.A. (International Air TransportAsoociation) valabil pe perioada derulariicontractului, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (Formularul B2 din sectiunea III);
2.Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fisele de informatii privind experienta similara.
Cerinta minima: prezentarea cel putin a unui contract, incheiat si finalizat, in ultimii 3 ani, a carui obiect a fost prestarea de servicii similare, si a carui valoare sa fie de:
Lot 1 113.000 lei, exclusiv TVA
Lot 2 270.040 lei, exclusiv TVA
In cazul in care un potential ofertant depune oferta pentru toate loturile, acesta trebuie sa prezinte cel putin un contract, incheiat si finalizat, in ultimii 3 ani, a carui valoare sa fie de 383.040 lei, exclusiv TVA.
2. Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, unde exista.
3.Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (ISO 9001/2000 sau echivalent) pentru ofertant, in termen de valabilitate, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
4. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.5. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca tariful pentru combinatiile intre destinatiile aferente lotului 1, precum si tarifele la clasa business pentru lotul 1, vor fi ofertate la cel mai mic pret posibil, cu respectarea cerintelor caietului de sarcini.
6. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca tariful pentru combinatiile intre destinatiile aferente lotului 2, tarifele pentru calatoriile externe one way, precum si tarifele la clasa business pentru lotul 2, vor fi ofertate la cel mai mic pret posibil, cu respectarea cerintelor caietului de sarcini.7. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul precizeaza ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, precum si ca se obliga sa respecte regulile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii care sunt in vigoare la nivel national, si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului. 8.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere + CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.05.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2010 12:00
Locul: Sediul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate participa un reprezentant imputernicit al operatorului economic care a depus oferta. Acesta se va prezinta la poarta G, interior 613, 615, 112.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se regaseste ca attachment la prezentul anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021/319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Jurdica din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/319.61.66, Fax: 021/312.25.28, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer