Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de transport aerian de calatori


Anunt de participare numarul 134240/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Cornelia Nagy, Tel. +400 212262491, Email: [email protected], Fax: +400 213165758, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport aerian de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 450, 211.59RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de servicii de transport aerian de calatori pentru demnitarii si salariatii MFP, GF, ANV si CNP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea de servicii de transport aerian de calatori pentru demnitarii si salariatii MFP, GF, ANV si CNP
Valoarea estimata fara TVA: 2, 450, 211.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 24.600 lei.Modalitate de constituire: conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P, semnata cu semnatura electronica potrivit art.18 din H.G. nr. 1660/2006.In situatia in care se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie prezentat in original la sediul autoritatii contractante inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie sa prevada in mod expres situatiile de la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art. 287^1 din OUG nr. 34/2006 . In caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din H.G. nr. 925/2006 (Formularul 8 din Sectiunea III).In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatile contractante la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO 06 TREZ 7005005 XXX 000153.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. 1. Conform art. 90 din H.G. nr. 925/20062.In conformitate cu prevederile art. 1 din H.G. nr. 1.045/ 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive, respectiv 5 % din valoarea fiecarei facturi emise de prestator. Promitentii prestatori au obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala, care se depune de catre prestator in contul de disponibil astfel deschis, nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului/comenzii ferme.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat; dupa caz, proiect/program finantat din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta care va trebui prezentata si de tertul sustinator.Formularul 1 din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 8 din Sectiunea III. Ofertantul are obligatia de a preciza partea din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 9 din Sectiunea III, in original (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator).
Mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei pentru atribuirea contractului sunt:
- domnul Dan Tudor Lazar ? Secretar de Stat (MFP)
- domnul Dragos-Ionut Banescu ? Secretar General (MFP)
- doamna Cornelia Nagy ? Director General (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne) (MFP)
- domnul Angelica Macau - Director General Adjunct (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne) (MFP)
- domnul Ciprian Badea - Director General (Directia Generala Juridica) (MFP)
- doamna Lacramioara Alexandru ? Director (Directia de Buget si Contabilitate Interna) (MFP)
- domnul Ion Ghizdeanu ? Presedinte (CNP)
- domnul Serban Nastase ? Director (Directia Economica, Administrativa, Juridica si Resurse Umane) (CNP)
- domnul Gachi Gheorghe ? Sef Serviciu (Serviciul Administrativ si Investitii) (GF)
- doamna Adriana Nicolae (Serviciul Financiar ? Contabilitate, Executie Bugetara) (GF)
- domnul Ionel Tronaru (Serviciul Juridic si Contencios) (GF)
- domnul Ioan Dumitru Bota (DIRECTOR DEIAS) (ANV)
- domnul Viorel Comanita (VICEPRESEDINTE) (ANV)
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, in conformitate cu Formularul nr. 10 din Sectiunea III
Certificat de atestare fiscala
Eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractelor subsecvente, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice.Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul?, semnat si parafat. Pentru ultima varianta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Licenta de turism
Acreditare I.A.T.A., conform Rezolutiei 818/EU.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Formularul 2 din Sectiunea III, datat, semnat si parafat, care contine date privind cifra de afaceri inregistrata in ultimii 3 ani.Valorile vor fi exprimate in lei.Se va lua in considerare (dupa caz)cursul leu/euro mediu, comunicat de B.N.R., dupa cum urmeaza: anul 2009, curs euro 4.2373, 2010-4.2099, 2011-4, 2379.Se va lua in considerare cursul leu/euro mediu, comunicat de B.N.R. aferent anului 2008, pentru situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, respectiv 3, 6827 lei.Cerinta minima: cifra de afaceri medie, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, a ofertantului, pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) sa fie egala sau mai mare decat 800.000 lei.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.In vederea demonstra
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, Formularul 3 din Sectiunea III (daca este cazul) semnat, datat si stampilat.
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va prezenta un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 500.000 lei, Formularul 4 din Sectiunea III, datat, semnat si parafat
Autoritatatile contractante solicita un certificat eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu (exemplu: Certificat de acreditare in conformitate cu cerintele ISO) sau documente prin care au fost solicitate certificarile sus mentionate.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru servicii de transport aerian de calatori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In situatia in care vor fi oferte cu aceeasi TS in clasamentul primilor 5, vor fi selectati toti operatorii economici, chiar daca se va depasi numarul estimat de 5.2.Pentru vizualizarea Documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (programul fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 213199759, Fax: +40 213199649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer