Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian de pasageri


Anunt de participare numarul 133863/13.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 213114213, In atentia: Mariana Trinca, Email: [email protected], Fax: +40 213114203, Adresa internet (URL): www.anrsps.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian de pasageri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 556, 226RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari interne si /sau internationale va avea loc prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru potrivit metodologiei de lucru descrisa in caietul de sarcini. Cant. mini. si maxima care ar putea face ob. unui sing contract subsec. - min. 1 bilet -max. 20 bilete
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea transportului salariatilor Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale in interes de serviciu la diverse misiuni si activitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima de bilete ce se va achizitiona :380Cantitatea maxima de bilete ce se va achizitiona :760
Valoarea estimata fara TVA: 1, 556, 226RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 5400 lei. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Aceasta se va depune in original la sediul ANRSPS din B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, etaj 6, camera 506, Compartiment Achizitii Publice.Garantia trebuie sa fie irevocabila.-Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa: neconditionat, Perioada de valab. ?este cel putin egala cu peri. de valab. a ofertei?respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Contul de trezorerie al Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale pentru incasare garantii de participare la licitatii: RO86TREZ7005005XXX004242 deschis la A.T.C.P. Municipiul BucurestiOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse si returnate la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata in fisa de date a achizitiei, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea -completarea Formularului 1 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 -Completarea Formularului 2 din Sectiunea Formulare;Incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din O.U.G. 34/2066 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.
3. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta -Completarea Formularului 3 din Sectiunea Formulare;
4. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^1(art. 69 indice 1) din O.U.G. 34/2006 -Completarea Formularului 4 din Sectiunea Formularea;5. Prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - Completarea Formularului 6 din Sectiunea Formulare;
Persoane cu functie de decizie la nivelul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale - Presedinte Adrian Gurau, Secretar General Ciprian Caralicea, Director Gen. R.S. Tucan Constantin Stanut, Director General P.S. Vintila Cristian, Director ec. Septilici Razvan, Director Vasile Constantin, Director D.C.A.V. Manta Mihail, Istrate Florentina, Gigoi Alexandra, Brandusa Ovidiu, Otopeleanu Cristina, cons. Jr. Manu Corneliu, Stoicescu Constantin, Trinca Mariana 1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea termenului de deschidere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publice.
2. Prezentarea certificatului de acreditare IATA emis pe numele ofertantului, in termen de valabilitate.
Ofertantii declarati castigatori vor prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Fisa de informatii privind experienta similara.Cerinta minima: Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, un contract/acord-cadru/comanda al carui obiect a fost prestarea de servicii similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale - In cazul in care exista oferte financiare cu pret al taxei de servici egal, se va incheia acordul cadru cu toti ofertantii declarati admisi, numarul semnatarilor acordului cadru putand fi in acest caz mai mare de 3.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 (art. 256 indice 2) din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, etaj 6, camera 506, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213114213, Email: [email protected], Fax: +40 213114210, Adresa internet (URL): www.anrsps.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer