Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian de pasageri in trafic international


Anunt de participare numarul 86126/10.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: Maricela Mucoi, Tel.0213037851;0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian de pasageri in trafic international
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Sediul beneficiarului din Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 689, 160RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent pt perioada 01.01.2010 - 31.12.2010 si al doilea contract subsecvent pt perioada 01.01.2011 - 30.12.2011
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de transport aerian de pasageri in trafic international
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
serviciile ce se achizitioneaza sunt mentionate in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, cantitatea acestora fiind in functie de necesitatile beneficiarului
Valoarea estimata fara TVA: 1, 689, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2010 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare lsa licitatie: 33780 lei;garantie pentru buna executie a contractului reprez. 10% din valoarea angajata fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar priv eligibilitatea (form 12A), decl priv neincadr in prev art 181 din OUG 34 (form 12B), declar priv calit de particip la proced (form 12C), certif constat priv oblig exigibile de plata a impoz si taxelor catre stat, inclusiv cele locale si asigur sociale de stat, in orig sau copie legal in termen de valabil, certif cazier fiscal, in orig sau copie legal, in termen de valab, certif constat emis de Of Nat al Reg Com, in orig sau copie legal, in termen de valab, certif de inregistr Reg Com, in copie, doc priv forma de inreg pt pers jurid straine, in traducere autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale priv cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declar priv lista princip prestari de servicii in ultimii 3 ani, declar priv numarul de companii aeriene cu care ofert are relatii contract+lista acestor companii, semnate si stampilate, declar priv nr. de relat contract cu agentii de turism din strainatate+ lista acestor rel, semnate si stampilate, declar priv asig transp si pt alte destinatii, decat cele din anexa 1, semnata si stampilata, declar priv acordar de reduceri sez si/sau discount la tarife, imediat ce comp aeriene realiz astfel de actiuni si oferirea tichetelor de calat in noile conditii de dimin a tarifelor, declar priv asigur altei variante de transp cu suport dif de pret, daca este cazul, in conditiile anularii unei curse din cele solicitate, document de certif a sist calit (membru IATA de minim 2 ani, membru ANAT, licenta de turism cat A cf ISO 9001/9002), declar priv dotarile, echip tehnic, mijl de transp si alte mijloace fixe pe care ofert se angaj sa le utiliz pt indeplinirea contract.
Pt demonstr. indeplinir. criter de calif solic ofertantul are dreptul de a prez la data deschid ofertelor doar o declar pe propria raspund semnata de reprez sau legal. Declar va fi insotita obligat de o anexa in care ofert treb sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In situatia in care ofert uzeaza de acest drept, are oblig de a prez docum de calif aferente procedurii in termen de 3 zile lucrat de la data sedintei de licit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tarife de transport aerian
60%
Descriere:
2.
numarul de curse directe
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 11:00
Locul: Bucuresti, strada Franceza nr. 48-50, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot asista la sedinta publica de deschidere a ofertelor reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti care vor prezenta imputernicire scrisa in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Eventualele contestattii se pot depune la CNSC sau la instanta judecatoreasca competenta. partea nu se poate adresa pentru solutionarea aceleiasi cereri concomitent CNSC si instantei judecatoresti competente. in caz contrar, se prezuma renuntarea la calea administrativ jurisdictionala, partea avand obligatia de a notifica CNSC despre introducerea cererii in instanta judecatoreasca.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 16, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sect 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala: Str. Franceza nr. 48-50, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.0213144324, Fax: 0213134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer