Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian de pasageri in trafic international pentru 2012


Anunt de participare numarul 131531/12.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA PETRESCU, Tel. 0213102410;0213037851;0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian de pasageri in trafic international pentru 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian de pasageri in trafic international pentru 2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile ce se achizitioneaza sunt mentionate in Anexa nr.1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 220, 463.34EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz ult de noi serv simil de la op. ec. castig - art.122 lit.j Ve totala 286.602, 34 euro
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ptr fiecare lot conf Anexei 1 la Fisa de date. Per de valab: 125 de zile de la data deschiderii ofertelor. Garantia de buna executie 10% din val angajata a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata, in conformitate cu Formularul 12A, decl privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG nr. 34/2006, in conformitate cu Formularul 12B, decl privind calitatea de participant la procedura completata in conf cu form 12C, Certificat de atestare fiscala eliberat de AFP in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor; Certificat de atestare fiscala eliberat de DITL, in termen de valab la data deschiderii ofertelor Din continutul certificatelor de atestare fiscala trebuie sa reiasa situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din sit mentionata tb sa rezulte ca op ec nu are debite. Certificat de cazier fiscal emis de autorit competenta din tara de origine a acestuia in termen de valab la data deschiderii ofertei din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in cazierCertificat Constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate prestarea serviciilor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Decl ofert privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OG34/2006 in conf. cu formularul 12D. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; extras din registru actionarilor/asociatilor ptr soc pe actiuni
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea ca membru I.A.T.A.;licenta de turism categoria A, in termen de valab.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? ofertantii trebuie sa completeze Formularul 13 care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, care se va depune in conformitate cu formularul 12E. Cel putin o recomandare sau document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise in ultimii 3 ani pentru serviciile declarate in lista. Declaratie privind companiile aeriene cu care ofertantul are relatii contractuale si garantiile depuse insotita de Lista cuprinzand denumirile acestor companii, semnate si stampilate;Declaratie privind numarul de relatii contractuale cu agentii de turism din strainatate si Lista acestor relatii contractuale, semnate si stampilate; Declaratia privind acordarea de reduceri sezoniere si/sau de discounturi la tarife; Declaratie din care sa rezulte asigurarea in timp util a altei variante de transport; Declaratie privind dotarle specifice; Declaratie privind conexiunile cu banci de date externe ptr rezervari de bilete ptr trans intern
Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
numarul de curse directe
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
125zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2011 11:00
Locul: Bucuresti, str. Franceza nr.48-50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita de ofertant in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentele sunt semnate cu semnatura electronica. Pentru vizualizare descarcati programul "shellSAFE Verify" de la adresa de internet http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala: str. Franceza, nr. 48-50, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel. 021.314.43.24, Fax: 021.313.43.88
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2011 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer