Licitatie Publica - Servicii de transport aerian de pasageri in trafic international pentru 2013
Anunt de participare numarul 140712/24.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: DIANA MANAILA, Tel. +40 213037871/ +40 213037851, Email: [email protected], Fax: +40 213134388/ +40 214106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian de pasageri in trafic international pentru 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000 si 220, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate ori de cate ori se impune lunar/trimestrial /semestrial. Primul contract subsecvent va fi cuprins intre valoarea min de 10.000 EUR - 75.000 EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian de pasageri in trafic international
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 20 bilete - maxim 427 bilete - acord-cadru
minim 20 bilete - maxim 130 bilete contract subsecvent
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000 si 220, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 19896, 8 lei, echivalentul a 4400 eur la cursul valutar din 02.10.2012 (1 eur=4, 5220). Perioada de valab: 135 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig. Contul de virament: RO80TREZ7005005XXX000179 deschis la ATCPMB, cod fiscal 13624359. Cuantumul garan. de part. si suma care se va retine in sit. respingerii contestatie de CNSC ca nefondata potrivit art.278^1din OUG34/2006 este de 4774, 83 lei. Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului vafi de 10% din valoarea estimata a contractului, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara de buna executie, conform Formularului 14;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari cu respectarea clauzelor descrise in formularul 14.Termenul de valabilitate al garantiei bancare pentru buna executie va depasi cu 14 zile perioada de valabilitate a contractului;Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- Se va depune Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul 12A.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Se va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, completata in conformitate cu formularul 12B.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va depune Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu formularul 12C.
Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (din situatia mentionata trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are debite) in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Localedin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (din situatia mentionata trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are debite) in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Certificat de cazier fiscal - emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in cazier la data limita de depunere a -ofertei.
Declaratia ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta - Se va depune declaratia ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta, completata in conformitate cu formularul 12D (se va completa, dupa caz, si de catre tertul sustinator si subcontractant).
Persoanele din cadrul autoritatii care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dorobantu Iulian, Nedelcu Adrian, Lintmaier Manaila Diana.
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - formularul 2 Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate serviciile ofertate.
Extras din Registrul actionarilor/ asociatilor pentru societatile pe actiuni - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana - Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu celmult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
Certificarea cu licenta de turism categoriaA - Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea cu licenta de turism categoriaA, in termen de valabilitate (conform H.G. nr. 634/1994, H.G. nr. 1267/2010, Ordin nr.1051/2011)
Document emise de organisme acreditate care confirma certificarea ca membru I.A.T.A., valabil la data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formular 13)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani
Cel putin o recomandare sau document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise in ultimii 3 ani pentru serviciile declarate in lista din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloacefixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctaj financiar
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere: Numarul de curse directe
Punctaj maxim componenta tehnica: 400
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
125zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 11:00
Locul: Bucuresti strada Franceza nr.48-50 sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ALTE INFORMATIIIn cazul in care, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va lua in considerare ca modalitate de departajare pretul cel mai scazut al ofertelor.Daca se constata ca si ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret in plic inchis. In cazul in care autoritatea contractanta constata ca in interiorul oferteipreturile pe destinatie nu sunt rezultatul liberei concurente, oferta va fi considerata neconforma conform art. 36 alin (2), litera c.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala: str. Franceza 48-50 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel. +40 213037871, Fax: +40 213134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 17:19