Licitatie Publica - Servicii de transport aerian de pasageri ocazional , intern si international
Anunt de participare numarul 147354/18.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr.44, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011864, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Sandu, Tel. +40 213085374, In atentia: Constantin Saragea, Valentina Lazar, Robert Ionescu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213085399, Adresa internet (URL): www.fonduri-europene.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian de pasageri ocazional , intern si international
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: La sediul Ministerului Fondurilor Europene, B-dul Mircea Voda 44 , tronson 3, intrarea BSector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 079, 032.24RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Reluarea competitiei se va face prin solicitarea de oferte de pret catre toti semnatarii acordului ?cadru, pe intreaga durata a acordului-cadru (24 luni) , ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari externe si interne, corespunzator destinatiilor/claselor/duratelor deplasarilor, stabilite de catre autoritatea contractanta
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport aerian ocazional de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile internationale si interne), prin incheierea unui acord-cadru cu reluarea competitiei intre operatori economici semnatari ai acestuia.
In conformitate cuart. 148^1 din OUG nr. 34/2006, republicata si modificata in cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul/invitatia de participare, autoritatea contractanta are dreptul:
a) fie de a anula procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru;
b)fie de a continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare cantitati solicitate pe durata acordului cadru : minim 100 bilete -maxim 2.000 bilete
Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 1 bilet - maxim 30 bilete.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 079, 032.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40.790, 32 lei. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: in conformitate cuart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 garantia de participare se constituie in cuantum de 40.790, 32 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii emis de o societatea bancara ori de o societate de asigurari , prezentat in original la sediul Ministerului Fondurilor Europene sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 - Deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa intr-o alta moneda se va face la un curs BNR afisat in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP.Dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. FORMULARUL 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 180
2. FORMULARUL 2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din OUG nr. 34/2006, In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006.
3. FORMULARUL 3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Nota: Un ofertant poate participa la procedura de achizitie publica cu o singura oferta, fie in mod individual, ca partener (asociat) al unui consortiu/asociere/societate mixta. In caz contrar, ofertele respective vor fi respinse.Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membri trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de catre fiecare partener in parte.
4. FORMULARUL 6 - Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare;
5. FORMULARUL 8 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 . Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: EUGEN ORLANDO TEODOROVICI, LILIAN ONESCU, ALEXANDRA LIGIA CHIRILA, MIHAELA TERCHILA, CAMELIA MIHAELA IZVORAN, ANCUTA MIRELA GIURA, CAMELIA-GEORGETA SANDU, CONSTANTIN SARAGEA, , VALENTINA LAZAR, ROBERT IONESCU-CRALEA, MIHAELA CATALINA MOCANU, GABRIELA CATANA, IONELA LUPEANU.In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirearespectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.
6. FORMULARUL 9 ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ( taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.
In cazul in care, pentru indeplinirea cerintelor de calificare si selectie, operatorul economic invoca sustinerea unui tert, acesta din urma, trebuie sa nu se incadreze in niciuna din situatiile descrise la art. 180, 691 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, tertul sustinator va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 691 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 8. FORMULARUL 17 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si acordurile de subcontractare- daca este cazul).
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul ? asociere/subcontractare.In cazul in care oferta comuna a grupurilor de operatori economici este declarata castigatoare, se solicita ca asocierea sa fie legalizata.
In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, se poate depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11, alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Cerinte minime obligatorii:
Persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in cuprinsul caruia informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA - Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantilorce vor deveni parte a acordului cadru , in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin Caietul de sarcini. Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.2. Se solicita prezentarea Certificatului de Acreditare I.A.T.A ? (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni); Documentul va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (pentru ultimii trei ani). Cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza la:
Anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON.
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON;
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;
Candidatii care trebuie sa faca conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (cursul mediu precizat pe pagina web: eu.europa.budget )pentru respectivele monede. Toate calculele referitoare la astfel de conversii vor fi prezentate explicit in Fisa de informatii generale (Formular 7).
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2012, 2011, 2010.
Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este pentru moneda respectiva.
Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, cu traducere autorizata si legalizate la un notar public din Romania.
Cifra de afaceri a operatorilor economici.In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri
In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2010, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi situatia economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor) in cadrul a cel pu?in un contract servicii similare de transport aerian a caror valoare, fara TVA, trebuie sa fie cel putin egala cu 30.000 LEI sau echivalent, valoare ce a fost atinsa in cadrul respectivului contract. Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea a minim 1 document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul privat beneficiar care sa confirme: serviciile prestate, valoarea acestora, perioada de prestare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor atasa documente suport (certificate/ documente/ copii dupa elementele relevante din contracte/ recomandari datate, semnate si parafate de emitent/ documente constatatoare sau echivalent, etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari, care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul ;
- valoarea contractului(pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat.).Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.
Valoarea in euro/valuta se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul in care au fost prestate serviciile similare.
(http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794).In cazul in care operatorul economic prezinta in sustinerea experientei similare recomandari/documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / prestarea in bune conditii a serviciilor pentru care au fost emise recomandarile/documentele constatatoare.
Resursele minime de personal care vor fi disponibile pentru executarea acordului-cadru si a contractelor subsecvente.
Resursele minime de personal care vor fi disponibile pentru executarea acordului-cadru si a contractelor subsecvente.In relatia cu autoritatea contractanta, prestatorii de servicii vor aloca personal responsabil pentru indeplinirea cu operativitate si in bune conditii a tuturor solicitarilor, respectiv minim 2 persoane responsabile pentru derularea contractului.
Se vor prezenta numele, datele de contact (telefon, fax, tel. mobil, adresa de e-mail, etc.) pentru persoanele care vor raspunde prioritar la solicitarile autoritatii contractante pentru informatii, oferte si in general, privind contul de client.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si men?ine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului nr.10Prezentarea Formularului nr.14Prezentare certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
VI.3) Alte informatii
Pretul unitar cel mai scazutal Taxei de Servicii (TS) perceputa de operatorul economicIntocmirea clasamentului operatorilor economici cu care se va incheia acordul ? cadru: pretul cel mai scazut al Taxei de Servicii (TS) perceputa de operatorul economic ? primul clasat si apoi in ordinea crescatoare a TS.In situatia in care doi sau mai multi operatori vor oferta aceeasi valoare a taxei de servicii, acestia vor participa la evaluare pentru intocmirea clasamentului in vederea incheierii acordului? cadru.Prin TS se intelege valoarea maxima a comisionului pentru prestatiile de servicii (rezervare si emitere de bilete de avion), pe care operatorul economic il va putea percepe pe durata acordului ? cadru, exprimata ca valoare fixa.Criteriul de atribuire la reluarea competitiei pentru incheierea comenzilor/contractelor subsecvente acordului ? cadru: pretul cel mai scazut al biletelor de avion ofertate.Pretul biletului de avion care va fi ofertat de fiecare operator economic la reluarea competitiei va evidentia taxa de servicii luata in calcul.Tariful/biletul de avion = PA + TA + TSPA = Pretul de achizitie a biletului de avion platit de operatorul economic catre compania aeriana, calculat exclusiv taxele de aeroport aferente sitaxa de servicii;TA = taxele de aeroport;TS = taxa de servicii, valoare fixa care nu va putea fi mai mare decat cea din oferta pe baza careia a semnat acordul cadru.La reluarea competitiei, valoarea maxima a TS ofertatain vederea incheierii acordului ? cadru, va putea fi diminuata in scopul castigarii competitiei.Plataserviciilor prestate se efectueaza in lei, la cursul de schimb Leu/Euro calculat de B.N.R. , de la data facturarii, prin ordinde plata emis de achizitor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256. 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Fondurilor Europene, Directia Achizitii Publice, IT si Administrativ - Serviciul pregatire proiecte si achizitii publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda 44, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. +40 317300182, Email: [email protected] , [email protected], [email protected], Fax: +40 317300164, Adresa internet (URL): www.mfe.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2013 17:17