Licitatie Publica - servicii de transport aerian de pasageri pe baza de trafic
Anunt de participare numarul 549/24.01.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Financiara
Adresa postala: Str. Domnita Anastasia nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.3146664, Email: [email protected], Fax: 3146664, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA ECONOMICO-ADMINISTRATIVA Serviciul Programe si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA ECONOMICO-ADMINISTRATIVA Serviciul Programe si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA ECONOMICO-ADMINISTRATIVA Serviciul Programe si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport aerian de pasageri pe baza de trafic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: MINISTERUL ADMINISTRATIEISI INTERNELORDIRECTIA FINANCIARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de transport aerian
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62110000-6 - Servicii de transport aerian de pasageri pe baza de grafic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurarea serviciilor de transport aerian international pentru 65 tari
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participareeste de 40000 lei (Ron).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este bugetul de stat platile se vor efectua cuordin de plataprin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal al asocierii grupului de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, certificatul constatator si certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, nr. cont la Trezoreria statului conform prevederilor O.G. nr. 120/31.08.1999, certificat de plata a impozitelor si taxelor, eliberat de Ministerul Finantelor Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat a Municipiului Bucuresti (sau din teritoriu) din care rezulta ca ofertantul nu are debite la 31.01.2007, Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, din care rezulta ca ofertantul nu are debite la31.01.2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2006, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S13-014929 din 19.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2007 11:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria de la sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.04.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicirea scrisa din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la licitatia deschisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
A fost publicat anunt de intentie in Jurnalul Oficial al Uniunii Europenenr 2007/S13-014929
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA ECONOMICO-ADMINISTRATIVA Serviciul Programe si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2007 15:14