Licitatie Publica - Servicii de transport aerian extern de persoane
Anunt de participare numarul 133564/01.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SENATUL ROMANIEI
Adresa postala: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA NICULESCU, Tel. +40 214142851, Email: [email protected], Fax: +40 214142844, Adresa internet (URL): www.senat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian extern de persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul Senatului Romaniei, Calea 13 Septembrie nr. 1 - 3, corp A1, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 725, 806.45RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari externe.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian extern de persoane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
60423000-9-Servicii de transport aerian tip charter (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima a acordului cadru este de 1 (un) bilet de avion,
Cantitatea maxima a acordului cadru este de 1.000 bilete de avion,
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 725, 806.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 14.000 lei, termen valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantie de participare, constituita prin viramente bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau o societate de asigurari.Cuantumul garantiei ce se va retine: 4.505, 80 lei. 5% din valoarea contractului subsecvent, in cazul in care valoarea acestuia depaseste echivalentul a 100.000 euro fara TVA si se vor avea in vedere prevederile art 90 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- decl.privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1, art 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si asigurarilor sociale catre bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
-certificat de acreditare ca membru alI.A.T.A. ? International Air Transport Association, a calitatii de membru A.N.A.T. ? Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, sau al altei asociatii nationale profesionale, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor,
- Licenta de turism categoria A, eliberata de Ministerul Transporturilor Constructiilor si Turismului, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor,
- Prezentarea unei polite de asigurare privind rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate, in cazul insolvabilitatii sau falimentului societatii sau a agentiei de turism in conditiile Ordinului nr. 129/15.09.2000 al Presedintelui Agentiei Nationale de Turism, publicat in M.O. nr. 519/23.10.2000
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fifa se informatii generale
Bilantul contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani
- minim o recomandare
- Declaratie privind efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil in relatia cu autoritatea contractanta
Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant- ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Senatului
Adresa postala: Calea 13 Septembrie, nr 1-3, Corp A1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Tel. +40 21/4142761, Fax: +40 21/3134626, Adresa internet (URL): www.senat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 13:17