Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian intern si extern de persoane cu rezervare cazare


Anunt de participare numarul 142173/26.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTI
Adresa postala: str. Baneasa Ancuta, nr. 5, cector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. +40 316205833, In atentia: Onica Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 316205835, Adresa internet (URL): http: /www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare - dezvoltare, analize fizico - chimice si microbiologice pentru produse alimentare, microproductie de produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian intern si extern de persoane cu rezervare cazare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Str. Baneasa Ancuta, nr. 5, sector 2, Bucuresti, Cod Postal 020323
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar la solicitarea autoritatii contractante; Cantitatea estimata a unui contract subsecvent: intre 1 si 25 bilete de avion. Valoarea estimata a unui contract subsecvent: intre 500 si 60.000 RON, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de rezervare si emitere de bilete de transport aerian intern si international, cu optiunea de rezervare cazare la hotel
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
55110000-4-Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
60423000-9-Servicii de transport aerian tip charter (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima a acordului cadru este de 100 bilete de avion,
Cantitatea maxima a acordului cadru este de 1.000 bilete de avion,
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 10.000 lei, termen valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantie de participare, constituita prin viramente bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau o societate de asigurari.Cuantumul garantiei ce se va retine conform art. 278 1:4.379, 99 Lei.Pentru o evaluare unitara a ofertelor si pentru conversia garantiilor constituite in euro, se va lua in considerare cursul de schimb leu/euro de 4, 3753 lei/euro din data de 11.02.2013.Garantia de participare se posteaza (scanata) in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata/transmisa in original la sediul autoritatii contractante de catre toti ofertantii, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de buna executie a contractului subsecvent cu o valoare mai mare sau egala cu echivalentul in lei a sumei de 5000 euro, se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Contul autoritatii contractante: RO16 BACX 0000 0030 0529 7000, deschis la banca Unicredit Tiriac Bank, sucursala Titulescu.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contracte de cercetare, venituri din activitati economice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 pentru persoane ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante (Nastasia Belc, Liana Dumitru, Florentin Georgescu, Enuta Iorga, Alexandru Onica, George Neacsu, Gina Pirvu), art 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si asigurarilor sociale catre bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat, (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertelor. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.-certificat de acreditare ca membru al I.A.T.A. ? International Air Transport Association, a calitatii de membru A.N.A.T. ? Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, sau al altei asociatii nationale profesionale, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, - Licenta de turism categoria A, eliberata de Ministerul Transporturilor Constructiilor si Turismului, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, - Prezentarea unei polite de asigurare privind rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate, in cazul insolvabilitatii sau falimentului societatii sau a agentiei de turism in conditiile Ordinului nr. 129/15.09.2000 al Presedintelui Agentiei Nationale de Turism, publicat in M.O. nr. 519/23.10.2000
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 prezentare in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orig?
Fisa se informatii generale - in care se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii trei ani 2010; 2011; 2012,
Formularul 5 este o declaratie pe propria raspundere privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani si nu se solicita in faza de depunere a ofertei, documente doveditoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
semnat si stampilatFormular 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
In cazul aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de servicii, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita acestora, urmatoarele:
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din lista ofertantul va selecta trei servicii similare pentru care se vor prezenta certificate/documente constatatoare/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Declaratie privind efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil in relatia cu autoritatea contractanta
Documente emise de catre organisme creditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant - ISO 9001/2001 sau echivalent copia certificatului sau documentului echivalent, cu mentiunea ?conform cu originalul?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 6Formular 7copie lizibila
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac conform prevederilor art. 256-2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCD pentru Bioresurse Alimentare
Adresa postala: Str. Baneasa Ancuta, nr. 5, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020323, Romania, Tel. +40 316205833, Email: [email protected], Fax: +40 316205835, Adresa internet (URL): www.bioresurse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer