Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport aerian intern si international de pasageri si transport aerian international de bagaje neinsotite


Anunt de participare numarul 110709/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Generala Achizitii Publice si Concesiuni, Tel. 0212025292, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa internet (URL):  www.minind.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian intern si international de pasageri si transport aerian international de bagaje neinsotite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti, Calea Victoriei nr. 152, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 660, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari in tara si/sau strainatate a personalului din cadru MECMA si/sau transportul aerian al bagajelor neinsotite al personalului MECMA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Asigurarea serviciilor de transport aerian intern si international de pasageri - clasa economic, clasa business, cu week-end si fara week-end, pentru demnitarii si salariatii M.E.C.M.A. precum si transportul aerian international al bagajelor neinsotite ale personalului M.E.C.M.A. trimis in misiuni cu caracter temporar sau permanent in strainatate - conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
60421000-5-Servicii de curierat aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime ale serviciilor care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: - pentru servicii de transport aerian intern si international de pasageri - minimum 1.000 bilete ? maximum 2.000 bilete;
- pentru servicii de transport international de bagaje neinsotite ? minimum 15.000 Kg ? maximum 30.000 Kg.Autoritatea contractanta poate modifica cantitatea previzionata de servicii in raport cu necesitatile sale si existenta fondurilor bugetare cu aceasta destinatie
Valoarea estimata fara TVA: 2, 660, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia pentru participare va fi in suma de 25000 lei; Garantia de buna executie va fi 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent; Mod de constituire - conform Documentatie de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- Certificat constatator sau echivalent
- Certificat de inregistrare
- Formularul 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 2 - Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se vor prezenta informatii pentru ultimele 3 exercitii financiare aferente anilor 2007, 2008 si 2009 in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 400.000 lei, respectiv 94.117, 64 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2010 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 25 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 3 - Declaratie privindcalitatea de participant la procedura
- Formularul 4 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 aniin domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru
- Formularul 5 - Experienta similara- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
- Lista cu sisteme de rezervare si baze date
- Formularul 6 - Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si securitatea muncii
- Prezentarea Acreditarii ca membru I.A.T.A., conform Rezolutiei 818/EU.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara ? cerinta minima se va indeplini prin completarea Formularului 5 pentru maximum 4 contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 3 aniimpliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 200.000 lei, respectiv 47.058, 82 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2010 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 25 lei;
- Se vor atasa recomandari de la beneficiariicontractelor prezentate la experienta similara -datate, semnate si parafate de emitenti, cu mentionarea obiectului contractului, a duratei acestora si a valorii indeplinite;
- Ofertantii vor prezenta lista cu sistemele de rezervare si bazele de date la care au acces in vederea asigurarii deplasarilor in strainatate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 12:00
Locul: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti, etaj 3, camera 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +4021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 004 021 319 51 80, Fax:  004 021 319 16 74, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in orice faza a procedurii, in 10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERAL juridica si relatii institutionale
Adresa postala:  Calea Victoriei nr. 152, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. +4021 202 54 24, Fax:  +4021 202 54 24
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer