Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de transport aerian international pentru deplasarea loturilor F.R. Handbal


Anunt de participare numarul 66615/18.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Federatia Romana de Handbal
Adresa postala: str. Av. Popa Marin, nr. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 11962, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Panait, Tel.307.64.88, Email: [email protected], Fax: 231.89.86, Adresa internet (URL): www.frh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica de drept privat, autonoma neguvernamentala, apolitica si fara scop lucrativ
Activitate (activitati)
Altele: sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport aerian international pentru deplasarea loturilor F.R. Handbal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Biletele se vor livra la sediul F.R. Handbal
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 140, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a. Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru pe o perioada de 12 luni de zile, de la data semnarii acestuia, cu reluarea competitiei conform art. 148 si 149 alin ( 2), lit. b) din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza prin reluarea competitiei ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari externe.
c. Contractele subsecvente vor fi atribuite prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari a acorduluicadru, iar elementul care va face obiectul reluarii competitiei va fi pretul/bilet. La reluarea competitieiprestatorul nu va putea oferta preturi (in euro) mai mari dacat in oferta cu care a fost stabilit castigator pentru semnarea acordului-cadru.
d. Numarul maxim de operatori economici cu care se va incheia acordulcadru se modifica in mod corespunzator in cazul in care exista mai multe oferte cu acelasi nivel al Taxei de Servicii (TS) si daca prin aceasta se depaseste numarul maxim de 5 (cinci) operatori economici stabilit de autoritatea contractanta.
e. Estimare cantitati solicitate pe durata acordului-cadru: minim 300 bilete - maxim 1.000 bilete pentru deplasari internationale;
f. Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 1 bilet - maxim 24 bilete.
g. Avand in vedere ca derularea acordului cadru se face pe baza de contracte subsecvente, in functie de necesitatile autoritatii contractante, la expirarea valabilitatii acordului-cadru valoarea insumata a contractelor subsecvente poate fi sub valoarea estimata initial. Aceasta situatie, care poate aparea din motive neimputabile autoritatii contractante, nu da dreptul prestatorilor sa solicite autoritatii contractante daune, penalizari sau orice alte despagubiri.
Pentru perioada aferenta anului 2009 autoritatea contractanta va solicita bilete numai cu conditia existentei fondurilor necesare finantarii acestora in bugetul Federatiei Romane de Handbal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a. Estimare cantitati solicitate pe durata acordului-cadru: minim 300 bilete - maxim 1.000 bilete pentru deplasari internationale;
b. Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: minim 1 bilet - maxim 24 bilete.
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 140, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a. Garantia de participare: 4.000 lei (pentru I.M.M.: 2.000 lei) b. Valabilitatea garantiei de participare: 30 de zile;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, in termen min. de 60 de zile de la data inregistrarii facturii (in lei la cursul B.N.R.). Finantarea se va face din alocatii de la bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 41, 44, 45 si 46 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea;
b. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006;
c. Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat
d. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local
e. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
f. Certificat de inregistrare emis de O.R.C. de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala din care sa reiasa obiectul de activitate
g. Certificat emis de O.R.C. de pe langa tribunalul teritorial in anul 2008, din care sa reiasa si obiectele de activitate
h. Acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Association).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: min. 300.000 euro;b. Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, balante lunare, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
c. Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;b. Minim 3 recomandari de la achizitori ai serviciilor prestate de operator din ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 17:00
Locul: sediul F.R.H., str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, od postal: 011962, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care doresc sa participe, vor prezenta: a. imputernicire din partea operatorului economic;b. o copie de pe BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Federatia Romana de Handbal
Adresa postala: str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011962, Romania, Tel.021.231.89.87, Email: [email protected], Fax: 021.231.89.86, Adresa internet (URL): www.frh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2008 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer