Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de transport aerian international pentru deplasarea loturilor F.R. Judo


Anunt de participare numarul 34500/01.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Federatia Romana de Judo
Adresa postala: strada Vasile Conta, nr.16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Bocsan, Tel.3178030, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3179954, Adresa internet (URL): www.frjudo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica de drept privat, de utilitate publica, autonoma neguvernamentala, apolitica si fara scop lucrativ
Activitate (activitati)
Altele: sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport aerian international pentru deplasarea loturilor F.R. Judo
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Biletele se vor livra la sediul F.R. Judo
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 62, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de bilete de avion pentru deplasarea in strainatate a loturilor F.R. Judo.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62110000-6 - Servicii de transport aerian de pasageri pe baza de grafic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Destinatiile potentiale sunt prezentate in documentatia de atribuire.Biletele se vor solicita ofertantului caruia i se atribuie contractul subsecvent pe destinatia respectiva, urmare a procedurii de reofertare cu semnatarii acordului-cadru.Pentru fiecare destinatie se vor solicita estimativ 4-10 bilete.
Tariful ofertat de catre prestator pe o ruta/destinatie (in euro), este tariful maxim pe ruta/destinatia respectiva, si care nu va putea fi depasit pe parcursul derularii contractului subsecvent.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita oferte prestatorilor si pentru alte destinatii care nu au fost prevazute in documentatia de atribuire(ulterior semnarii acordului-cadru).Pentru perioada aferenta anului 2008 achizitorul va solicita bilete numai cu conditia existentei fondurilor necesare finantarii acestora in bugetul F.R. Judo.
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 62, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a. Garantia de participare: 1000 lei (pentru I.M.M.: 500 lei) b. Valabilitatea garantiei de participare: 40 de zile; c. Garantia de buna executie: 8% lei (pentru I.M.M.: 4%) din contractul subsecvent;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, in termen de 15 zile de la data primirii facturii fiscale (intocmita in lei la cursul B.N.R.). Finantarea se va face din alocatii de la bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 41, 44, 45 si 46 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea;b. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006;c. Certificat de inregistrare emis de O.R.C. de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala din care sa reiasa obiectul de activitate;d. Certificat emis de O.R.C. de pe langa tribunalul teritorial in anul 2007, din care sa reiasa si obiectele de activitate;e.Acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Association).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: min. 20000 euro;b. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;b. Minim 2 recomandari din partea altor achizitori ai serviciilor prestate de operator din ultimul an;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 10:30
Locul: Sediul F.R. Judo, str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, et. 8, sala de sedinte "Gheorghe Hagi".
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care doresc sa participe, vor prezenta: a. declaratia privind calitatea de participant la procedura; b. imputernicire; c. o copie de pe BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Federatia Romana de Judo
Adresa postala: str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Tel.3178030, Email: [email protected], Fax: 3179954, Adresa internet (URL): www.frjudo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer