Licitatie Publica - Servicii de transport aerian ocazional ? CPV 60420000-8 pentru proiectul ?Parteneriat transna?ional pentru promovarea ocuparii fortei de munca (EMPLO-NET)?
Anunt de participare numarul 118078/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Madalina Tuleu, Tel. 021 314 84 22, Email: [email protected], Fax: 021 312 35 48, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian ocazional ? CPV 60420000-8 pentru proiectul ?Parteneriat transna?ional pentru promovarea ocuparii fortei de munca (EMPLO-NET)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de servicii de transport aerian ocazional pentru proiectul ?Parteneriat transna?ional pentru promovarea ocuparii for?ei de munca (EMPLO-NET)? (contract finan?are POSDRU /98/6.4/S/64086)?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerinte din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.04.2011 pana la 31.10.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2.200 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umanesi cofinantarea aferenta prin bugetul MMFPS.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate si de neincadrarein situatiile prevazute la art. 180 ?i art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala;
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti;
Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
Certificatul de inregistrare fiscala;
Certificat I.A.T.A.; Certificat membru A.N.A.T
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale- cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Lista cuprinzand companiile aeriene cu care ofertantul are relatii contractuale, semnata si stampilata;Lista relatiilor contractuale cu alte agentii de profil din strainatate;Recomandari din partea altor beneficiari persoane juridice (minim 1 recomandare emisa in ultimii 3 ani);licenta de turism, certificat ISO 9001/2008 sau echivalent;
Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
623/VM/10.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 14:00
Locul: sediul MMFPS str. Dem. I. Dobrescu nr.2, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Parteneriat transnational pentru promovarea ocuparii fortei de munca (EMPLO-NET)? (contract finantare POSDRU /98/6.4/S/64086)?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se gaseste si pe site-ul www.mmuncii.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
Adresa postala: Str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Tel. 021-315.85.56, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 09:36