Licitatie Publica - servicii de transport aerian ocazional
Anunt de participare numarul 100802/21.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050061, Romania, Punct(e) de contact: pavel florin, Tel. 0213156911, Email: [email protected], Fax: 0213156911, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport aerian ocazional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
Locul principal de prestare: la sediul ofertantului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 97, 025EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru pentru o perioada de 2 ani. contracte subsecvente din 6 in 6 luni cu reluarea competitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
bilete avion cantitate minima 182 bilete si cantitate maxima 316 bilete
Valoarea estimata fara TVA: 97, 025EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
scrisoare bancara pentru garantie de participare in suma de 7967 lei.scrisoare bancara pentru garantie de buna executie a contractului reprezentand 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
forma juridica stabilita de legislatia in vigoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata :
Certificatul de ?egistrare si certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala cu extras din documentelede constituireale societatiisau cererile de ?criere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate; certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local si completare (certificatele trebuie sa ateste ca societatea nuse ?egistreaza cu debite la bugetulde stat saubugetul local, original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; Declaratie privind eligibilitatea;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata: Fisa de informatii generale –
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform documentatiei de atribuire atasata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire atasata: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?ultimii 3 ani;lista cu sistemele de rezerva si bazele de date la care au acees, ?vederea asigurarii deplasarilor ?strainatate;acreditare ca membru I.A.T.A – International Air Transport Association.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform documentatiei de atribuire atasata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
numar inregistrare 1453605/21.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
moneda in care se exprima oferta de pret este euro
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 10:30
Locul: Bucuresti, str. Alexandru Beldiman nr. 2-4, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
potrivit reglementarilor in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MAI-DGIPI
Adresa postala: STR. AL. BELDIMAN, NR. 2-4, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: : 050061, Romania, Tel. 021/3156911, Email: [email protected], Fax: 021/3156911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 18:41