Licitatie Publica - Servicii de transport aerian ocazional
Anunt de participare numarul 146311/05.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 0256403151, In atentia: Dana Suba, Email: [email protected], Fax: +40 0256403153, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 256403152, In atentia: Maria Filipescu, Email: [email protected], Fax: +40 256403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 256403035, Fax: +40 256403153
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport aerian ocazional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Universitatea ?Politehnica? din Timisoara, P-ta Victoriei nr.2
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300 si 960, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realizaprin reluarea competitiei ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari in tara si/sau strainatate a personalului sau delegatilor autoritatii contractante.Contractele subsecventese vor incheia lunar, adica 24 contracte pe toata durata acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian ocazional in functie de deplasarile programate in cadrul Universitatii ?Politehnica? din Timisoarain interes de serviciu, in cadrul proiectelor derulate prin fonduri europene si in cadrul contractelor de cercetare .
a.Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu cel putin 3 operatori economici (numarul maxim fiind nelimitat), atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian intern si international de pasageri pentru destinatiile / clasele / durata / conditiile deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta in etapa de reluare a competitiei;
b.Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor / conditiilor prevazute in acordul-cadru, prin reluarea competitiei ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari in tara si/sau strainatate a personalului sau delegatilor autoritatii contractante;
c.Competitia se va relua cu semnatarii acordului cadru, pentru fiecare deplasare in parte.
Pentru fiecare deplasare autoritatea contractanta va transmite invitatie semnatarilor acordului cadru, in vedera stabilirii pretului cel mai saczut al biletelor de avion solicitate prin invitatie. (conform caietului de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport aerian in limitele valorice declarate.
Pe durata intregului acord cadru, pentru serviciile de transport aerian intern si international de pasageri se estimeaza achizitionarea unui numar minim de 300 bilete si maxim de 700bilete.Pentru un singur contract subsecvent dintre care urmeaza sa fie atribuite pe durata acodrului ? cadru, pentru servicii de transport aerian intern si inernational de pasageri se estimeaza achizitionarea unui numar minim de 1 bilet si maxim de 20 bilete .
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300 si 960, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de: 19.200 leiEchivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data de 16.07.2013, adica1euro =4, 4358leiGarantia de participare se constituie prin: -virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitate garantiei de participare este de 60 zile calculata incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 2781- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si contracte de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Anexa 10a
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
2.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Anexa 10b.
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
3.Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala
4.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala .
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie pe propria raspundere
6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006.
LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA:
Prof.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban Rector
Prof.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu Prorector
Prof.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu Prorector
Prof.univ.dr.ing. Mircea Popa Prorector
Conf.univ.dr.ing. Daniel Dan Prorector
Dr.ing. Florentiu StaicuDirector General Administrativ
Prof.univ.dr.arh. Ioan Andreescu Decan Facultatea de Arhitectura
Prof.univ.dr.ing. Horia Ciocarlie Decan Facultatea de Automatica si Calculatoare
Prof.univ.dr.ing. Nicolae VaszilcsinDecan Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului
Prof.univ.dr.ing. Gheorghe LucaciDecan Facultatea de Constructii
Prof.univ.dr. ing. Ivan-Iuliu BogdanovDecan Facultatea de Electronica si TelecomunicatiiLector.univ.dr. Mirela-Cristina PopDecan Facultatea de Stiintele Comunicarii
Prof.univ.dr.ing. Monica Petrea - Izvercian Decan Facultatea de Management in Productie si Transporturi
Prof.univ.dr. ing. Inocentiu ManiuDecan Facultatea de Mecanica
Conf.univ.dr.ing. Virgilius - Caius Panoiu Decan Facultatea de Inginerie Hunedoara
Ec. Florian MicleaDirector Directia Financiar Contabila
Ing. Dorina RusetDirector Directia Resurse Umane Salarizare
Ing. Cristian Telescu Director Directia Tehnica
Student Norbert Kazamer Consilier in Consiliul de Administratie
Ing Dana SubaSef Serviciu Achizitii Publice
Ing. Maria FilipescuSef Birou Achizitii Lucrari si Servicii
Ing. Claudia MiceaSef Birou Achizitii Produse
Ec. Daniela HudacSef Birou Contabilitate
Ec. Cristiana Marchis Sef Birou Financiar
Cj. Constantin Alecsa Consilier juridic
ing. Violeta Sumalan Birou achizitii lucrari si servicii 1. Certificat constatator emis de ORCin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
2. Acreditare I.A.T.A. pentru ofertant, ca persoana juridica (Asocia?ia Interna?ionala de Transport Aerian / International Air Transport Association)
Se vor prezenta documente care atesta calitatea de agent autorizat I.A.T.A. al ofertantului valabile la data ? limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale ? cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Anexa 11Echivalenta leu/euro medie anuala, la care se calculeaza cifra medie de afaceri este :2010- 4, 2106 lei/euro;2011- 4, 2362 lei/euro; 2012 ? 4, 4291 lei/euro, comunicate de BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani. Servicii silmilare celor care fac obiectul procedurii, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clianti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
2.- minim 3 persoane responsabile pentru derularea contractului
3. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
ISO 9001:2008 sau echivalent
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Anexa nr.12-Anexa nr.15In sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor: - curriculum vitae in original, semnat si datat;
- angajamen de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat;
- copie de pe fisele de informatii din sistemul REVISAL (in cazul persoanelor angajate) sau copie de pe contractul de colaborare dintre parti/conventie/altele similare (in cazul in care personalul propus nu are calitatea de angajat al ofertantului).Declaratie pe propria raspundereOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2013 12:00
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara, Timisoara P-ta Victoriei nr.2, Rectorat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Sub rezerva dreptului prevazut la art.1481 lit.b) din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu toti ofertantii ale caror oferte vor fi declarate admisibile. Numarul operatorilor economici cu care se va incheia acordul - cadruva fi de cel pu?in 3 operatori (numarul maxim fiind nelimitat) atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian intern si/sau international de pasageri pentru destina?iile / clasele / durata / conditiile deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta in etapa de reluare a competitiei;1.Oferta in cadrul procedurii de atribuire a contractelor subsecvente: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor / conditiilor prevazute in acordul-cadru, prin reluarea competi?iei ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari in tara si/sau strainatate a personalului sau delegatilor autoritatii contractante.In etapa de atribuire a contractelor subsecvente prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului ?cadru, elementul principal al propunerii financiare il reprezinta pre?ul cel mai scazut al serviciilor de transport aerian (bilete de avion) aferente destina?iilor solicitate (calculat ca Sumapret bilet +valoarea taxelor de zbor aferent+ TS )in conditiile respectarii cerintelor specifice de ruta directa/indirect.Propunerea financiara ?va fi exprimata in euro iar plata se va realiza de catre Autoritatea Contractanta in echivalent RON, la cursul mediu afisat de B.N.R. din data emiterii fiecarui bilet de avion.Propunerea financiarava fi insotita in mod obligatoriu de istoricul rezervarii, ca o conditie de validitate a acesteia.Istoricul rezervarii este documentul electronic generat de GDS (global distribution system ? sistem computerizat de rezervari) care contine informatii privind momentul generarii rezervarii si toti pasii necesari efectuarii rezervarii cu date si ore.In cazul in care in cadrul procedurii de atribuire a contractelor subsecvente doi sau mai multi ofertanti, prezinta o propunere financiara de aceeasi valoare, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara, contractul subsecvent urmand sa fie atribuit ofertantuluicare a transmiscea mai buna oferta, respectiv cel mai scazut pret al serviciilor de transport aerian(calculat ca suma pret bilet + valoarea taxelor de zbor aferent + TS ).Istoricul rezervariiva insoti in mod obligatoriu si propunerea financiara aferenta etapei de reofertare, ca o conditie de validitate a acesteia.-Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC conform art.256^2, lit a) din OUG 34/2006, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la conostinta despre act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel. +40 256403027, Email: [email protected], Fax: +40 256403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2013 16:25