Licitatie Publica - servicii de transport aerian ocazional de pasageri- rezervare si emitere de bilete de avion
Anunt de participare numarul 83116/29.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ENACHE, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport aerian ocazional de pasageri- rezervare si emitere de bilete de avion
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Predarea biletelor se va face la sediul Administratiei Nationale a Penitenciarelor din strada Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 681, 480RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru cu max. 3 operatori economici. Numarul maxim de operatori economici cu care se va incheia acordul cadru se modifica in mod corespunzator in cazul in care exista mai multe oferte cu acelasi pret al taxei de servicii. Contractele subsecvente vor fi atribuite prin reluarea competitiei intre operatorii economicisemnatari ai acordului cadru, iar elementul care va face obiectul reluarii competitiei va fi pretul/bilet. Criteriul de atribuire al contractelor subsecvente va fi pretul cel mai scazut pe bilet.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 1 bilet- maxim 700 bilete pentru acordul cadru
minim 1 bilet - maxim 32 bilete pentru 1 contract subsecvent
Valoarea estimata fara TVA: 1, 681, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 20.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si finantare nerambursabila UE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art. 44, alin.2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul localvalabile la data deschiderii ofertelor, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, prezentarea acreditarii ca membru I.A.TA. International Air Transport Association
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei scrisori de bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscute de audit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind asumareaobligatiei de a incheia polite de asigurare cu societati de asigurare privind rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate, in cazul insolvabilitatii sau falimentului societatii sau a agentiei de turism, in conditiile prevazute de Ordinul nr.170/03.04.2001 al Ministerului Turismului, publicat in Monitorul Oficial nr.225/03.05.2001.-declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
- declaratie cu desemnarea persoanei responsabile sagestioneze relatia cu autoritatea contractanta cu experienta de minim 2 ani in ticketing, cu numele, datele de contact( telefon, fax, tel. mobil, adresa de e-mail, etc.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
T2/21618
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2009 10:00
Locul: Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii, str. Sabarului, nr. 1, comuna Jilava, jud Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare ai ofertelor din partea autoritatii contractante si delegatii imputerniciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050019, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021.310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Bazei de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii
Adresa postala: Str. Sabarului, nr. 1, jud. Ilfov, Localitatea: comuna Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel.021.457.01.55, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2009 13:32