Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport al productiei de titei si gazolina din rampele de incarcare la rafinarii, cu vagoane cisterna


Anunt de participare (utilitati) numarul 140952/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Agripina Tircavu, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unic transportator de titei, etan si gazolina prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transport al productiei de titei si gazolina din rampele de incarcare la rafinarii, cu vagoane cisterna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: intre punctele de lucru ale S.C.CONPET S.A.si rafinarii
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport al productiei de titei si gazolina din rampele de incarcare la rafinarii, cu vagoane cisterna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60200000-0 - Servicii de transport feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.336.200 tone/an titei si gazolina, respectiv 5.344.800 tone/4 ani titei si gazolina
Valoarea estimata fara TVA: 318, 290, 574RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de participare: 3.200.000 lei. Valabilitate obligatorie garantie de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: prin virament bancar in contul CONPET(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti) sau prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, conf. model din "Formulare". Obligatoriu, instr. de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv suma de 14.498, 66 lei. Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului exterior. In cazul neprezentarii dovezii constituirii GP, oferta va fi respinsa conform prevederilor art. 33 alin(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege. Cuantum: 3 % din valoarea, fara TVA, a contractului;Mod de constituire: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.- prin Instrument de garantare , emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, prezentat in ORIGINAL autoritatii contractante, irevocabil, in favoarea autoritatii contractante SC CONPET SA Ploiesti, valabil pe o perioada de 48 luni de la data emiterii. Din acest instrument de garantare trebuie sa reiasa, fara echivoc, ca societatea bancara sau o societatea de asigurari va plati autoritatii contractante, S.C. CONPET S.A. Ploiesti, suma solicitata, in limita prejudiciului creat. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, S.C. CONPET S.A. Ploiesti va notifica aceasta pretentie prestatorului precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Ofertantul (fiecare membru asociat ? in cazul asocierii si tertul sustinator atunci cand exista) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Cerinta obligatorie: Ofertantul (fiecare membru asociat - in cazul asocierii si exista tertul sustinator daca exista) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii doar la prevederile lit.a, c ind.1 si d ale art. 181 din OUG 34/2006. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3. Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4. Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Cerinta obligatorie: Ofertanul (liderul asociatiei precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre institutiilecompetente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificate de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor;Cerinta nr. 6.Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator; in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing. Nicolae Alexandri ? Director General, ec. Sanda Toader ? Director Financiar, ing. Nicolae Dobromir ? Director Operare, dr.ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta, ing. Vasile Crisan ? sef Serviciu Achizitii Logistica, Presedinte comisie de evaluare; Membrii comisie de evaluare: ing. Radu Albu ? sef Birou Contracte Transport, ing. Nicolae Stanciu ? sef Birou Programare Exploatare CF, ing. Marian Tudor ? sef Birou CF; ec. Bogdan Panzariu ? Serv. Financiar Bugete, cons.jr. Cornel Banica ? sef Serviciu Juridic ? Avizare ; exp.a.p. Agripina Tircavu ? Serviciu Achizitii Logistica; membrii de rezerva comisie de evaluare: exp. AP Claudia Braslasu ? Serviciu Achizitii Logistica; exp. jr. Irina Nistor - Birou Contracte Transport; ing. Silviu Baciu ? sef serviciu Planificare, Urmarire si Controlul Productiei; ing. Bogdan Diaconeasa - Birou CF; ec. Apostol Violeta - Serv. Financiar Bugete; cons. jr. Tache Octavian Serviciu Juridic ? Avizare, exp. AP Andrei Camen - Serv. Achizitii Logistica. Cerinta nr. 1
Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, in original sau in copie legalizata, certificat ca sa cuprinda informatiivalabiel si reale la datalimita de depunere a ofertei. Din acest certificate trebuie sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitatea de transport feroviar de marfa. In situatia in care ofertantul s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, acesta poate prezenta certificatul si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.Cerinta nr. 2
Ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie:
? Licenta de transport feroviar de tip B si tip C emisa in conformitate cu prevederile Directivei 95/18/CE, Directivei 2001/13/CE, Legii 55/2006 si OMT 535/2007;
? Certificat de siguranta feroviara care sa contina toate sectiile de lucru unde se deruleaza transporturi de titei si gazolina, conform caietului de sarcini, emis in conformitate cu Legea 55/2006 si Norma 3/2011 emisa de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de min. 318.290.500 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR
Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, respectiv la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.
Se acepta si prezentarea altor documente edificatoare in cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic un poate prezenta documentele solicitate.Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa facadovada experientei sale in prestarea de servicii cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maxim trei contracte cu obiect asemanator, respectiv servicii de transport feroviar cu vagoane cisterna caror valoare cumulata sa fi fost de minimum 300.000.000 lei.
Ofertantul va prezenta certificare de buna executie: recomandari din partea achizitorilor contractelor prezentate ca experienta similara.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare
Cerinta nr. 2
Ofertantul are obligatia de a complete prezenta Declaratie si Lista cu subcontractantii care urmeaza sa indeplinesca parti (in exprimare valorica) din contract, cu: val.subcontr., acordul subcontractantului, specimen de semnatura si stampila in orig.(sau Acord de subcontractare, semnat?model in Formulare)..Alte precizari: ofertantul va prezenta, pentru subcontractant datele de identifica din certificatul de inregistrare.
Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare soliciat ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate expres si a resurselor materiale si umane, cu conditia ca subcontractantul sa indeplineasca in totalitate serviciilepentru care prezinta resursele.
Cerinta nr. 1.Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii, pentru activitatile supuse licitatiei; certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei
Cerinta nr. 2.
Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 sau a Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al mediului, pentru activitatea supusa procedurii de atribuire.Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La LE participa ofertantii inregistrati in SEAP si cu oferte admisibile.In cadrul le, reofertarea se refera la pretul din Formularul de oferta; Invitatia de participare si notificarea de inceput sunt generate si transmise automat de sist.la email-ul inreg.; Pretul ofertat LE trebuie sa fie mai mic decat cel initial.In cazul in care pretul este aparent neobisnuit de scazut conf. prev.art.36 ind.1 alin.(1) din HG 925/2006, a.c. va solicita justificarea acestuia. Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii nu pot vedea nr.de particip.inscrisi la licitatie; Nr.de runde ale LE: 1; Durata unei runde: 1 zi; Daca of. nu modifica in cadrul unei runde pretul, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare ultima oferta depusa (initial).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2013 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Ofertantul va completa si prezenta declaratie privind acceptare conditii obligatorii si clauze contractuale. In acest sens, ofertantul are obligatia sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 12 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?.2) Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care se fac propuneri referitoare la clauzele contractuale obligatorii. Se pot formula amendamente la clauzele contractuale specifice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 256 ind. 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C.CONPET S.A.
Adresa postala: Anul1848, NR. 1-3, Localitatea: PloiestiI, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 24401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer