Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT AUTO CARBUNE ENERGETIC
Anunt de participare (utilitati) numarul 142830/02.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 750250574, In atentia: Marius ZAHARESCU, Email: [email protected], Fax: +40 252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: Strada N. Iorga, nr. 1, Localitatea: DR. TR. SEVERIN, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA / Serv. Aprov.-Marketing, Tel. +40 750250519, In atentia: ing. Ioana IOVAN, Serv. Aprovizionare-Marketing, Fax: +40 0252323685
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma sub autoritateaMinisterului Economiei
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE TRANSPORT AUTO CARBUNE ENERGETIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: RAAN?Sucursala ROMAG-TERMO, sat Halanga, com. Izvoru Barzii, jud. Mehedinti.
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de transport auto carbune enegetic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimate de carbune care va fi transportata 300.000 tone. Distanta rutelor de trannsport 47 km/sens.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 465, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea contractanta solicita constituirea garantiei de participare in cuantum de 16.020 lei (pentru IMM 8.010 lei ). Pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, ofertantul va prezenta declararatie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM, in original.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul autoritatii contactante (RO12 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti) sau prin instrument de garantare (Formular 16) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres: 1. valoarea;2. perioada de valabilitate, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei;3. caracterul irevocabil;4. daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat;5. dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) dreptul autoritatii contractante de a retine o suma de 8.006, 54 leiin cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant ca nefondata, conform art. 278?1, alin.1, lit. c) din OUG 34/2006.Echivalenta din lei in euro a garantiei de participare, se face avand in vederecursul de schimb BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % ( 5% pentru IMM-uri) din valoareacontractului fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie prin instrument de garantare (formular 17) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia personala (cap. III.2.1.a) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (III.2.1.b).Cerinta nr. 1.
Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? in original
Conditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Note: a. Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractantib. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2
Se va completa si prezenta - Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?-in original
Note:
a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat).c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.Conditie de calificare : Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.
Note:
1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.
2. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul, sunt: Dr. ec. Gheorghe DULCEA, ec. Mariana SIMION, ing. Georgeta CHIVU, ing. Alin Stefan PALCU, ec. Gheorghe BULUM, cons. jr. Iulian RAICU, ing. Anca POPESCU, ec. Cornelia BLINDU, fiz. Silviu CIOCLEI, ing. Angelica POPESCU, ec. Marius ZAHARESCU, ing. Rio SVOBODA, ec. Constantin CROITORU, teh. Vasile DOBRE, ing. Ioana IOVAN, cons. jr. Dorina MANZALA, cons. jr. Lucian RAVEANU.
3. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractantul care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4
Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, prin care se certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010) completata in conformitate cu Formular 4, in original. Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.A. Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.B. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2
Ofertantii vor prezenta Licenta de transport auto marfa emisa de ARR si toate documentele prevazute de lege pentru atestarea activitatii de transport marfa, aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul.
Note: a) In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentul a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Valoarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca este de minim 5.000.000 lei.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentareainformatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010 - 1 euro= 4, 2099 lei; 2011 - 1 euro= 4, 2379 lei. 2012 - 1 euro= 4, 4560 lei.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si prezenta Formular nr. 5.
Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente sau documente echivalente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare copie dupa bilant sau documente echivalente.
Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow pentru prestarea serviciilor de minim 1.860.000 lei pentru o perioada de minim 5 luni. In acest sens ofertantul va prezenta Scrisoare de bonitate bancara, declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente, din care sa rezulte ca are disponibilitate sau acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare, suficiente pentru a realiza fluxul de numerar solicitat.
Modalitatea de indeplinire
Documentele solicitate se vor prezentata in original, copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Informatii privind sustinerea economica (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In situatia in care op. ec. isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta parte, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op ec si persoana respectiva op ec trebuie sa prezinte un angajament ferm - Formular nr. 6 ?Angajament ferm privind sustinerea economica si financiara a ofertantului?. incheiat in forma autentica, conform art.186 alin.(2) din OUG 34/2006, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Nota: Persoana care sustine op. ec. trebuie sa depuna in original?Declaratie privind eligibilitatea?, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006?, ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006?si sa faca dovada indeplinirii cerintelor minime de calificare privind capacitatea economica si financiara.
Note:
1. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza fonduri financiare care pot fi puse efectiv la dispozitie ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
2. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent contractului de achizitie, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si prezenta Formular nr. 6 - in original, insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii, in ultimii 3 ani, in calitate de contractant sau subcontractant a cel putin un contract de servicii similare, a carui cantitate totala transportata a fost de minim 300.000 t.
Modalitatea de indeplinire
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Informatii privind asigurarea cu vehicule specifice transportului rutier de bunuri divizibile.Ofertantul va prezenta o lista a vehiculelor de care dispune, utilizate pentru transportul pe drumurile publice a bunurilor divizibile, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1.373/2008.Pentru fiecare autovehicul rutier sau ansamblu format dintr-un autovehicul si semiremorca ori remorca tractata de acesta se vor prezenta, in copii cu mentiunea , ,conform cu originalul??, urmatoarele documente: a) documente de proprietate, contract de leasing sau inchiriere; se permite si prezentarea unui angajament.b) licenta emisa de ARRaflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.c) copie conforma a licentei comunitare, conform prevederilor Ordonantei 27/2011.
Modalitatea de indeplinire
? Se va completa si prezenta Formular nr.7- in original, insotit de documentele solicitate.Nota: Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a proceda la vizualizarea parcului activ de utilaje. Vizualizarea parcului de utilaje propus se va realiza intr-o singura locatie stabilita de catre ofertant si comunicata comisiei de evaluare.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si prezenta Formular nr. 8 ? in original.
Informatii referitoare la personalul de conducere si conducatorii auto angajati, care intrunesc conditiile de a conduce autovehicule de tipul celui solicitat prin caietul de sarcini .
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si prezenta Formular nr. 9 ? in original.
Declaratie privind subcontractantii, cu subcontractantii si specializarea acestora. In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, are obligatia de a preciza: 1. partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze;2. indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora;3. datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si prezenta Formular nr. 10 ? in original.
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In situatia in care op ec isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta parte, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op ec si persoana respectiva op ec trebuie sa prezinte un angajament ferm - Formular 24 ? ?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului?al acestei persoane, incheiat in forma autentica, prin care sa se confirme ca acesta va pune la dispozitia op ec resursele tehnice si profesionale invocate.Nota: Persoana care sustine op ec trebuie sa depuna declaratia de eligibilitate incheiata in forma autentica, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c1 si d, si sa faca dovada indeplinirii cerintelor minime de calificare privind capacitatea tehnica si profesionala.
Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru serviciile ce fac obiectul achizitiei. Ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat, iar din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea privind implementarea Sistemului de Management conform standardului ISO 9001, poate fi calificat in etapa de evaluare a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Certificat sau alte documente care atesta ca acesta are implementat si mentine in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?.
Informatii privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu, in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent. Ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat, iar din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea privind implementarea Sistemului de Management conform standardului ISO 14001, poate fi calificat in etapa de evaluare a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Certificat sau alte documente care atesta ca acesta are implementat si mentine in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent un sistem de management de protectie a mediului pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid (pt. informatii: http: //www.e-licitatie.ro)In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.2.Numarul de runde: 1;3.Durata runda: o zi.Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea si numarul ofertantiilor participanti si nici cea mai buna oferta de pret.Dupa runda de reofertare, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, in termen de 72 ore, Formularul de oferta, Centralizator de preturi pentru serviciile prestate cu noile preturi rezultate in urma licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2013 12:00
Locul: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Dr Tr. Severin, str. N. IORGA, nr. 1, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
I. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelorde calificare, in conformitate cu HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. (Formular nr. 22)In acest caz: - declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la pct. III.- ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii.II. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Daca este aplicabil se va prezenta ?Acord de asociere? - Formular nr. 11.NOTE: 1. In cazul grupurilor de operatori economici, unul dintre parteneri trebuie desemnat ca lider. Ceilalti membri ai grupului trebuie sa prezinte o declaratie care sa ateste recunoasterea calitatii de lider a acestuia.2. Oferta va fi transmisa de liderul grupului.3. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.III.In cazul, in care, in urma stabilirii clasamentului dupa licitatia electronica, comisia de evaluare constata ca pe primul loc sunt clasate doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis, in urma careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic R.A.A.N.
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga nr.1, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 252326147, Fax: +40 252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2013 11:31