Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de transport colete


Anunt de participare numarul 136039/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Marcoff, Tel. +40 317100679, Email: [email protected], Fax: +40 317100629, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport colete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport de corespondenta pe uscat si aerian
Locul principal de prestare: europa
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 327, 857 si 433, 290RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent in fiecare luna ; valoarea va fi intre 5.000 si 12.000 euro fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de transport colete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60160000-7 - Transport postal rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
transport colete: valoarea minima a acordului cadru este de 327857.00 iar cea maxima de 433290.00.
in fiecare luna se va incheia un contract subsecvent in valoare min de 22000 si max de 52800 ron.
Nr. minim de transporturi pentru un contract subsecvent este de 35, iar cel maxim de 80.
Valoarea estimata fara TVA: intre 327, 857 si 433, 290RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1.969 euro reprezentand 8.663 lei calculati la un curs mediu de 4.4 lei/ euro. Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile de la data depunerii ofertelor.PentruI.M.M.-urigarantiaseconstituieinprocentde50 %dincuantumulgarantiei precizate mai sus.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitirziuladeschidereaofertelor, separat, inafarapliculuicudocumenteleofertei .Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoateficonstituitainurmatoareleforme: - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie Formularnr. 4)- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.nr. 925/2006 si in situatia prevazuta de art. 278 1 lit b) din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.213 lei, conf. art.2781 lit.b) din OUG 34/2006. Pentru IMM-uri se va retine 50% din 4.213lei, reprezentand 2.106, 50 lei. Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede5 %dinvaloareafara TVA a contractului subsecvent sipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract - Formularnr. 5- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00) optional, pentru valori mai mici de 1000 ron.- garantiabancaradevineanexalacontract .IncazulofertantilordincategoriaI.M.M.-urilorgarantiadebunaexecutieseconstituieinprocentde50 %dincuantumulde5 %dinvaloareacontractului, respectiv2.5 %dinvaloareacontractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului 12A
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Completarea formularului 12B
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Completarea formularului nr.6 Declaratie pepropriaraspundereprin care ofertantul/candidatul certifica faptul ca participarea la procedura in cauza este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Completarea formularului nr.7
Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Horia-Roman Patapievici; Vicepresedinte ? Tania Radu; Vicepresedinte ? Mircea Mihaies; Secretar General ? Valentin Sandulescu; DirectorDirectia Generala Economica ? Mariana Draghici;Director Directia Monitorizare Achizitii Publice- Mircea Ardeleanu; Sef Serviciu Achizitii Publice ? Irina Angelica Ionescu; Sef Serviciu Juridic ? Carmen Blanca Fudulu. 1.Certif. constat. emis de ONRC din care sa rezulte ob. de activ. al respectivului op.ec.( autoriz.de functionare pentru PFA, etc). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif.constat.emis de ONRC.(serv. de transp. colete, corespondenta, etc.)Documenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinreg.capers.jurid./fizicasaudeatestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, inconformitatecuprev.legale din tara in care ofertantul este rezident. Certificate/ documente valabile la data deschiderii prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate servicii de transp.colete.Ofert.clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilantul vizat siinregistratedeorganele competente (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)
Sau
-scrisoaredebonitateemisa dinparteauneibanci pentru clientul persoana juridica, care sa contina datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, .
2.Completarea formularului nr.3 ? Informatii generale? obligatoriu trebuie sa contina urmatoarele informatii:
Cifra medie anuala de afaceri in domeniul transportului de colete, care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu suma de 23.000 de Euro (suma reprezentand mai putin decat valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent inmultit cu 2 vezi Cap II-1.4 Estimarea Valorii acordului cadru).Cursul care sta la baza calculului nivelului minim impus este de 4.4 lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11.Declaratieprivindlistaprincipalelorprestarideserviciidinultimii 3 ani pana la data deschiderii, de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii (Formularulnr. 12 E+ anexa). Dovada experientei se va face prin prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces verbal de receptie care sa confirme ca ofertantii au prestat servicii de transport colete de natura si complexitatea celor solicitate, pana la data depunerii ofertelor.
2.Recomandari /certificate/documente emise, in original, sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Implementarea sistemului de management al calitatii Prezentarea unor documente valabile la data depunerii ofertelor, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Aut.contr. va invita la faza finala de licitatie electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile. Conform HG 1660/2006, pentru a putea participa la faza finala de licit. electr., operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Avand in vedere prevederile art. 44 din HG 1660/2006, subliniem ca autoritatea contractanta nu are posibilitatea de a transmite invitatia in etapa finala de licitatie electronica decat catre operatorii economici deja inregistrati in sistem in momentul configurarii licitatiei electronice. Operatorii economici selectati in vederea participarii la licitatia electronica isi pot mentine oferta sau au posibilitatea de a imbunatati oferta financiara prin scaderea pretului la serviciile ce fac obiectul procedurii. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda si se refera numai la mentinerea sau imbunatatirea pretului cel mai scazut al ofertei, respectiv ?Valoarea totala euro fara TVA? conform formularului de oferta 10B.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 12:00
Locul: Aleea Alexandru nr 38 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegati ai sgentilor economici pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor si stabilirea castigatorului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ICR
Adresa postala: Adresa: aleea Alexandru, nr.38, sect.1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel. +40 0317100667, Email: [email protected], Fax: +40 0317100607, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer