Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport in vederea transferului de lapte praf in cadrul aplicarii Planului european de Ajutoare pentru persoanele cele mai defavorizate din Romania - PEAD 2010


Anunt de participare numarul 100570/22.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I nr. 17, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021 3054835, In atentia:  Dumitra Mihaila, Email:  [email protected], Fax:  021 3150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport in vederea transferului de lapte praf in cadrul aplicarii Planului european de Ajutoare pentru persoanele cele mai defavorizate din Romania - PEAD 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport ?vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Produsul alimentar lapte praf va fi transportat din Lituania ?Rom?a, de la depozitele de interventie ale Agentiei pentru Regularizarea Pietei Produselor Agricole si Alimentare din Lituania, la depozitele autoritatii contractante amplasate pe teritoriul Rom?ei, ?conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea de servicii de transport, ?vederea transferului uneicantitati de 4.500 tone de lapte praf aflat ?depozitele de interventie ale Agentiei pentru Regularizarea Pietei Produselor Agricole si Alimentare din Lituania, la depozitele aflate pe teritoriul Rom?ei, conform caietului de sarcini. Laptele praf este pus la dispozitie de Comisia Europeana ?cadrul aplicarii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Rom?a (PEAD) – 2010, si este ambalat ?saci de 25 de kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60000000-8 - Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
60200000-0-Servicii de transport feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita prestarea de servicii de transport, ?vederea transferului uneicantitati de 4.500 tone de lapte praf aflat ?depozitele de interventie ale Agentiei pentru Regularizarea Pietei Produselor Agricole si Alimentare din Lituania, la depozitele aflate pe teritoriul Rom?ei, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 495, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de participare: 2.500 de euro.In conform. cu prev. Reg.CEE 3149/1992, gar. de buna executie: 110% aplicat la valoarea produsului care se va transporta, adica, gar.= 8.405.100 euro..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare – FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si Reg. CEE 1111/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind ne?adrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 /2006. 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca candidatii nu se ?egistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate si sediul candidatului.5.Certificat de ?egistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. 6.Cod de inregistrare la APIA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare. 2. Cifra medie anuala de afaceripe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). 3.Bilant la 31.12.2009 vizat si ?egistrat de organele competente(copie stampilata, semnata si cu mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani, egala sau mai mare dec?valoarea de 500.000 euro.- Se vor lua ?considerare echivalentele monede nationale/euro la data de 31 decembrie a fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara -1.1-Se solicita o lista cu contractele de servicii similare cu cele care fac obiectul contractului, ?epute si finalizate ?ultimii trei ani.1.2– Se solicita prezentarea , ?copie, a unui contract de servicii similare, ?eput si finalizat ?ultimii trei ani. Candidatii trebuie sa faca dovada ca au ?eputsi finalizat, ?ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de transport produse alimentare.1.3 - Proces-verbal de receptie/acceptanta a serviciilor. Candidatii vor prezenta, pentru contractul depus ca experienta similara, procesul-verbal de receptie sau procesul-verbal de acceptanta a serviciilor prestate, din care sa reiasa ca serviciile au fost finalizate si receptionate. 2. Resurse tehnice. Candidatiitrebuie sa completeze si sa prezinte Formularul F06 din Sectiunea III. Formularul va contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?eplinirea prezentului contract. 3. Resurse umane- Candidatiitrebuie sa prezinte Formularul F12 din Sectiunea III. Se solicita prezentarea CV–ului pentru persoanele responsabile de ?eplinirea contractului.4.Informatii privind subcontractantii.5. Informatii privind asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita ca valoarea fara TVA a contractului prezentat ca experienta similara care a avut ca obiect prestarea de servicii de transport produse alimentare, sa fie cel putin egala cu 160.000 euro, fara TVA.2.Ca resurse tehnice, Capacitatea tehnica minima de transport solicitata pentru ?eplinirea prezentului contract este de 150 tone.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Accelerarea procedurii se motiveaza prin termenul de retragere a laptelui praf din stocurile de interventie, termen impus de Reg. CE 3149/1992; conform Ordin ANRMAP nr.51/2009.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Selectia candidatilor se va realiza utiliz? criteriul: "Valoarea cifrei de afaceri pe anul 2009". Se va intocmi un clasament in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri pe anul 2009.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa etapa II a procedurii se va organiza faza finala de licitatie electronica cu o singura runda de licitatie.Informatiile suplimentare sunt prezentate in documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1993/17.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Bd. Carol I, nr. 17, SECT. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat din fonduri comunitare – FEGA - FONDUL EUROPEAN DE GARANTARE AGRICOLA cf. Reg CEE 3149/1992, si REg. CEE 1111/2010. Prin aceste reg sunt stabilite modalitatile de aplicare, cant de produse si resursele finan pt. furnizarea de ajutoare alimentare comunitare pers cele mai defavorizate din Comunitate pentru planul 2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la aceeasi adresa web: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos , nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195180, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I, NR. 17, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Tel. 021 30 54 835, Email:  [email protected], Fax:  0213150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 17:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer