Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport international feroviar


Anunt de participare (utilitati) numarul 133530/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Adresa postala: str.Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Ababei, Tel. +40 332409861, Email: [email protected], Fax: +40 232213913, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transport international feroviar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
18 - Servicii de transport feroviar
Locul principal de prestare: statia CFR Socola Marfuri Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 546, 100 si 722, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit este de 546.100lei , cerintele minime de calificare suntraportate la valoarea acestuia.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de transport international feroviar pentru tramvaie si piese de schimb pentru tramvai.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60200000-0 - Servicii de transport feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport feroviarpentru 9 vagoane tramvai GT8, 3 vagoane tramvai GT4 sipiese de schimb tramvai.
Valoarea estimata fara TVA: intre 546, 100 si 722, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare este 5.500 lei.Garantia de participare se constituie: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, sau a unei file cec ; a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.In situatia in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conform art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 4.503 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei(90 zile). Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art.88 din HG 925/2006. Garantiei de buna executie: 5%din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie sepoate constitui: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv (la expirarea perioadei de garantie).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea-se completeaza formularul 1 din Sectiunea III - formulare(format pdf), se posteaza pe SEAP;
Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-se completeaza formularul 2 din Sectiunea III - formulare(format pdf), se posteaza pe SEAP;
Cerinta nr. 3. Certificat privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ? formulare(format pdf), se posteaza pe SEAP;
Cerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulare(format pdf), se posteaza pe SEAP;
Cerinta nr. 5. Declaratie privind evitarea conflictului de interese- se completeazaformularul 4.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, din Sectiunea III?formulare (format pdf), se posteaza pe SEAP.Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic . Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Paun Ariadna, Coniac Manuel, Ababei Daniela, Petrovici Gina.
Cerinta nr. 6. Certificat fiscal emis de Serviciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa atesteca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local?Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-(format pdf), se posteaza pe SEAP;
Cerinta nr. 7. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat-Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -(format pdf), se posteaza pe SEAP
Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul are datorii sau se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului-valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (format pdf), se posteaza pe SEAP.
Persoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident format pdf), se posteaza pe SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Fisa de INFORMATII GENERALESe solicita ca Cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei (2010, 2009, 2008).
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani , continand cantitati , perioade de prestare , beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.* Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/ contracte/ procese-verbale de receptie, prin care sa confirme prestari de servicii de maxim 550.000 lei.
Se vor lua in calcul prestarile de servicii in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va lua in calcul numai partea a carei prestare, a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la prezenta procedura.
Nota: In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unui document/contract/proces-verbal de receptie, dovada se face printr-o declaratie pe propria raspundere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1612/09.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Livrarea se va face la destinatia finala indicata de autoritatea contractanta pana la data de 20.04.2012 pentru primul contract subsecvent . Iar pentru al doilea contract subsecvent termenul va fi stabilit ulterior cu acordul tripartit.Modalitati de plata: Plata se va efectua in4 rate lunare egalede la receptia tramvaielor in Gara Iasi- statia CFR Socola Marfuri Iasi.Avans: zero.?Primul contract subsecvent se va incheia pentru 9 vagoane de tramvai tip GT8si piese de schimb de la firma Stadtwerke Augsburg- Germania in localitatea Iasi ? Romania (statia CFR Socola Marfuri).?Al doilea contract subsecventse va incheia pentru3 vagoane de tramvai tip GT4de la firma Verkehrsbetriebe Nordhausen Germania in localitatea Iasi ? Romania (statia CFR Socola Marfuri) .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256² din OUG nr.34/2006, contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe careacesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al R.A.T.P.Iasi
Adresa postala: Str. Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Tel. +40 332409861, Email: [email protected], Fax: +40 232213913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer