Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport, manipulare, dezinfectie si scanare containere cu trimiteri postale


Anunt de participare (utilitati) numarul 134004/16.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Florin Bigiu, Tel. +40 212007408, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transport, manipulare, dezinfectie si scanare containere cu trimiteri postale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Lotul I: pe ruta Constanta Sud Agigea? CRTBucuresti, Cal. Giulesti nr.6-8 -plin, si retur-gol.
Lotul II si III: in Portul Constanta Sud Agigea
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de transport, manipulare, dezinfectie si scanare containere cu trimiteri postale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
63111000-0-Servicii de manipulare a containerelor (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: Servicii de transport containere cu trimiteri postale.
Lotul II: Servicii de manipulare containere cu trimiteri postale.
Lotul III: Servicii de dezinfectie si scanare containere cu trimiteri postale.
Valoarea estimata fara TVA: 255, 255.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, dupa cum urmeaza: -Lotul I: 4500 lei;
-Lotul II: 410 lei;
-lotul III: 135 lei.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante (Cod IBAN: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta)Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta;c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante, conform prevederilor legale. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului.b) Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Ordin de plata nepurtator de dobanda.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Data inceperii executarii contractului este data punerii la dispozitie de catre furnizor a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propri.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare
Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Dumitru Daniel Neagoe, Director Regional Directia Regionala de Posta Bucuresti Valentin Robert IONITA , Director Exploatare Directia Regionala de Posta Bucuresti Constantina BADICU, Director Economic Regionala de Posta BucurestiMihaela TRAILOIU, Sef Birou Juridic Regionala de Posta Bucuresti Crizantema VILCU, SefServiciu Gestionare Retea Regionala de Posta BucurestiFlorentina SEBE, Sef Departament Procurari Adrian Oancea.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor
sociale de stat (sanatate, pensii, somaj).-Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat
( se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.).
5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Eliberat de primaria locala(se va prezenta situatia obligatiilor
scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).
6.Certificat de cazier fiscal emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Formularul B1 din Sectiunea Formulare.
8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Formularul B1a din Sectiunea Formulare
Nota: a)Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.
b) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
c) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare: Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.2. Documente emise de organisme acreditate:
Pentru lotul I : Certificat de transport marfuri , eliberat de Autoritatea Rutiera Romana (ARR);Pentru Lotul II si III: Licenta de lucru in postul ConstantaSud Agigea eliberata de APM Constanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
b) Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Nota:
a) In cf. cu art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci obligatoriu sustinerea de care beneficiaza se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
d) Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nota:
a) In cf. cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura rel.juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci obligatoriu sustinerea de care beneficiaza se dovedesteprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
a) Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani (calculati pana la data depunerii ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta: Se va prezenta cel putin un document/contract sau un numar maxim de 3 documente/contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim:
220.000 lei pentru lotul I;
20.000 lei pentru lotul II;
6.500 lei pentru lotul III.
b) Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
c) Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Cerinta 1 la declaratia privind utilajele: pentru lotul I aceasta declaratie va fi intocmita de asemenea maniera incat operatorul economic sa faca dovada ca indeplineste cel putin urmatoarele cerinte:
- detine mijloace de transport cu o sarcina utila maxima autorizata care sa fie mai mare sau cel putin egala cu 15.000 kg si dimensiunile de gabarit in conformitate cu legislatia in vigoare pentru transporturile pe drumurile publice care sa permita transportul unor containere cu incarcatura de pana la 14.000 kg, containere tip DV40 sau HC40;
- deserventii poseda telefon mobil pentru comunicare;
- deserventii au in dotare echipamentele minime necesare interventiilor accidentale;
- are dotarea necesara cu mijloace de transport pentru a putea inlocui autovehiculele defecte cu altele de aceeasi capacitate pentru finalizarea operatiunii de transport aflata in derulare;
Cerinta 2 la declaratia privind utilajele: pentru lotul I, operatorul economic trebuie sa prezinte copii conforme a certificatului de transport, pentru minim 2 mijloace de transport care efectueaza transportul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nr. 17991 avand acelasi obiect a fost respinsa de ANRMAP in data de 24.02.2012Pentru comunicarile din timpul evaluarii ofertelor: Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare, in SEAP, in legatura cu oferta depusa, iar operatorii economici vor depune raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.Precizari privind evaluarea ofertelor: In cazul in care comisia de evaluare constata ca doua sau mai multe oferte (din acelasi lot) contin preturi egale, se va solicita ofertantilor respectivi prin intermediul SEAP, pentru departajare, o noua propunere financiara. Ofertantii vor depune documentele solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatrua electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea in SEAP a unei noi propuneri financiare, pana la diferentierea ofertantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. POSTA ROMANA S.A. ? Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, parter, etaj 3-11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer