Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport, manipulare, scanare si dezinfectie containere cu trimiteri postale.


Anunt de participare (utilitati) numarul 138580/03.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Teodora Bododea, Tel. +40 212007496, In atentia: Cristina Safta, Email: [email protected], Fax: +40 0212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de transport, manipulare, scanare si dezinfectie containere cu trimiteri postale.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Lotul I- Ruta Port Constanta Sud Agigea-CRT Bucuresti, calea Grivitei, nr. 6-8;
Lotul II-Port Constanta Sud Agigea;
Lotul III - Port Constanta Sud Agigea
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport, servicii de manipulare container trimiteri postale si servicii de scanare si dezinfectie a containerelor cu trimiteri postale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
63111000-0-Servicii de manipulare a containerelor (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport, manipulare, scanare si dezinfectie containere cu trimiteri postale.
Valoarea estimata fara TVA: 201, 022.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru fiecare lot in parte, valabila cel putin 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Cuantumul ce se retine cf. art. 278^1, alin.(1), OUG nr. 34/2006 este, pentru lotul I, de 1737, 26 lei.Pentru loturile II si III nu se va retine din garantia de participare, intrucat val. estimata a acestor loturi este sub pragurile prevazute de art. 278^1, alin.(1), OUG nr. 34/2006.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este cf. art. 86, alin(1), HG 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Nota: a.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara/soc de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare.Garantia de participare se va completa si se va depune in original sau in format electronic (in SEAP), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/soc de asigurari emitenta.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/soc de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul din Sectiunea Formulare si se va prezenta in cond.de mai sus, insotit de traducerea autorizata in lb romana.In acest caz se va prezenta documentul de certificare emis, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoarea de garantie bancara, cu respectarea cap.5, art.40 din Legea nr455/2001 privind semnatura electronica. b.In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii. In cazul incadrarii in prevederile art.278^1, alin.(2) din OUG nr.34/2006 CNPR va returna contestatorului suma retinuta. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. b) Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(2), din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion SMEEIANU - Director General, Alexandru PETRESCU - Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare, Daniela POPA - Director Executiv Directia Exploatare Postala, Gabriel Eugen DUMITRU ? Director Directia Logistica, Gabriela Izabela MANTU ? Director Directia Economica si Dezvoltare, Rosita ALEXE - Sef Departament Juridic, Cristina Safta- Sef Serviciu Servicii Postale, Antonio Robert LORENTZ - Sef Birou Achizitii si Administrativ. Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire, indiferent de calitatea sa de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/ tert
sustinator are obligatia de a depune aceasta declaratie.
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat de cazier fiscal- emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- completata in conformitate cu Formularul B1 din Sectiunea Formulare.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- completat in conformitate cu Formularul B1a din Sectiunea Formulare
Nota: a.Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.
b.Obligatiiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensatii etc) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.
c.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente
echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare: a) Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Pentru persoane fizice romane:
Autorizatie de functionare/ alte documente echivalente
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator/ autorizatia de functionare (sau documentul echiv) in original sau copie legalizata.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.2. Documente emise de organismele acreditate:
Pentru Lotul I - Licenta/Certificat de transport marfuri(eliberat de ARR), in conformitate cu Ordonanta nr27/2011, art.17-22, respectiv Regulamentul CE nr.1071/2009.
Pentru loturile II si III - O declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic detine licenta de lucru in portul Constanta Sud Agigea, eliberata de catre C.N.Administratia Porturilor Maritime S.A. Constanta sau in cazul in care nu o detine licenta si este declarat castigator se obliga ca pana la momentul incheierii contractului sa obtina si sa prezinte licenta de lucru solicitata (conform OMTCT NR. 287/2003, modificat prin OMTCT nr. 1303/2006 si OMTCT nr. 20/2007 privind autorizarea agentilor economici care desfasoara activitati de transport naval, completat de regulamentul CN APM SA din 2007).
Nota. Pentru documentele de la punctul 2, in etapa de evaluare, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita pentru conformitate, prezentarea in original sau in copie legalizata a acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.
Pentru operatorii economici nerezidenti(straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul
economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
b) declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Nota:
a) In cf. cu art.186 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci obligatoriu sustinerea de care beneficiaza se dovedeste prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective. Sustinatorul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.a).
Continuare nota:
Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar, va fi depus in original. Prin acesta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantantului resursele financiare invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea ???????. (se
completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
d) copii conforme a certificatului de transport in cont propriu (cf. art47, 48 si 49 din Ordonanta 27/2011), pentru cel putin 1 mijloc de transport sau o declaratie pe propria raspundere ca se obliga ca in perioada de evaluare a ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, va obtine si va prezinte copiile conforme intr-un termen care sa nu depaseasca 3 zile lucratoare de la solicitare.
e)declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Nota: 1. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea corespunzatoare in cadrul formularului mentionat mai sus.
2. A se avea in vedere prevederile art. 96 din HG nr. 925/2006.
Nota generala:
a)In cf. cu art.190 din OUG nr34/2006 si art.11^1 din HGnr925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederi art.180 si ale art.181
lit.a), c^1) si d)."
b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in
considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehn. si profesionala se demonstreaza in cond lit.a.
Nota generala - continuare: Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar, va fi depus in original. Prin acesta sustinatorul confirma faptul ca va
pune la dispozitia ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din
partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului)raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se
completeaza cu denumirea sustinatorului).?
a)lista a principalelor prestari de servicii, pentru fiecare lot in parte, similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere oferta), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va prezenta minim un document/ contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii similare. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica
prezentarea acestuia in integralitate, ofertantul poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si
semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului.
b) Autorizatia de comisionar in vama, in cazul depunerii ofertei pentru lotul II, emisa in conformitate cu prevederilor Codului Vamal de Import al Romaniei si art 80 din Regulamentul de aplicare a codului vamal aprobat prin HG nr. 707/2006 sau acordul de subcontractare prevazut la pct. e).
c) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte ca poate dispune(in proprietate sau chirie) de urmatoarele utilaje: 1. Lot I-mijloace de transport auto cu o sarcina utila maxima autorizata de 15.000 kg si dimensiuni de gabarit in conformitate cu legislatia in vigoare pentru transporturile pe drumurile publice care sa permita transportul unor containere de tip DV40 sau HC40, ce pot inregistra o greutate de 14.000 kg incarcate la capacitate.
2. Lot II-Utilaje/Echipamente corespunzatoare manipularii containerelor, inclusiv transferul lor de pe vapor pe mijlocul de transport terestru;
3. Lot III-Utilaje/Echipamente corespunzatoare activitatii de scanare si dezinfectie containere trimiteri postale.
Nota:
Documentul solicitat la pct. d) se va prezenta numai in cadrul ofertei depuse pentru lotul I.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
48 / 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au valorile totale egale, se va solicita ofertantilor respectivi, prin intermediul SEAP, pentru departajare, o noua propunere financiara. Ofertantii vor depune documentele solicitate in SEAP, in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea in SEAP a unei noi propuneri financiare pana la diferentierea ofertantilor.A se avea in vederea faptul ca prevederile de mai sus se aplica fiecarui lot in parte.Detalii privind accesarea documentatiei de atribuirea) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii "Documente si clarificari? din anuntul de participare;b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiile mentionate la punctul a).Autoritatea contractanta face urmatoarea precizare: Toate fisierele semnate electronic incarcate in SEAP pot fi deschise cu aplicatia shellSAFE Verify. Aplicatia shellSAFE Verify este gratuita si poate fi descarcata de pe site-ul certSIGN, utilizand link-ul urmator: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.Detalii privind criparea documentelor de catre ofertanti.La operatiunea de semnare electronica a documentelor ce vor fi transmise in SEAP, aveti in vedere numai alegerea optiunii de verificare (digital signature), nu si cea referitoare la criptarea acestora (encryption). Nu aplicati parole sau forme de criptare pe documente ce urmeaza a fi accesate legal de membrii comisiei de evaluare ai autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN POSTA ROMANA SA ? Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Dacia nr. 140, parter, etaj 3-11, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer