Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport marfa si persoane in tara si strainatate


Anunt de participare numarul 45318/05.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Virgil Oprea, Tel.0317100631, In atentia: Virgil Oprea, Email: [email protected], Fax: 0317100631, Adresa internet (URL): www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport marfa si persoane in tara si strainatate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Aleea Alexandru nr. 38, sector 1, Bucuresti, Cod postal 011824
Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport rutier, aerian si naval de marfa, in tara si strainatate si a serviciilor de transport rutier de persoane, in tara si strainatate, necesare derularii in bune conditii a programelor culturale desfasurate de ICR.
Prestarea serviciilor se face pe baza solicitarilor si comenzilor emise de autoritatea contractanta.Contractul poate fi prelungit 4 luni, pina la 30.04.2009, conform legislatiei in vigoare, prin act aditional.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60116100-5 - Transport de pasageri ocazional (Rev.1)
60120000-5-Servicii de transport terestru de marfuri (Rev.1)
61200000-7-Transport naval de marfuri (Rev.1)
62220000-0-Servicii de transport aerian de marfuri ocazional (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei nr. 1 si Caietului de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plati: ordine de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 si 45 din O.U.G. nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratieprivindeligibilitatea OfertantulvacompletaodeclaratiepepropriaraspundereinconformitatecuFormularulnr.12 A
Cerinta obligatorie: Declaratiepepropriaraspundereprivindneincadrareainsituatiileprevazutelaart. 181dinO.U.G.nr. 34/2006 OfertantulvacompletaodeclaratiepeproprieraspundereinconformitatecuFormularulnr. 12 B
- Certificate constatatoare valabile la data deschiderii ofertelor ( in original sau copie
legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
- a impozitelor si taxelor catre stat- a impozitelor si taxelor localeCerinta obligatorie: Pentrupersoanelejuridiceromane :
1.Certificatul de inregistrare de la RegistrulComertului copie legalizata2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluivalabil la data deschiderii ofertelor, original3. Copie dupa asigurarea de transportator.
Pentrupersoanelefiziceromane :
autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantultrebuiesa-sidemonstrezesituatiaeconomicasifinanciaraprinprezentareaunuiadindocumente :
Bilanturile pe anii 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate la organele competente
sau
Scrisoare de bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscute de auditfinanciar/contabilprecumsi
Declaratie privind cifra medie de afaceridin anii 2005, 2006 si 2007 conform Formular nr.3.
Cerinta minima de calificare: ciframedie de afaceri: minim 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoareledocumente, care reprezinta cerinte minime de calificare:
1. Declaratieprivindprincipalii beneficiari ai serviciilor prestate de ofertant in anii 2005, 2006 si 2007(minim 3 beneficiari cu valori totale ale serviciilor prestate catre acestia de peste 1.500.000 lei) (Formularul nr. 12 E).2. Minim3recomandaridinparteabeneficiarilor din listaaiserviciilorprestateinanii 2005, 2006 si 20073. Declaratie pe proprie raspundere ca varaspunde tuturor cerintelor autoritatiicontractante, cu profesionalism, oferind cele mai bune conditii pentru transporturile de marfa si persoane in tara si strainatate, conform cerintelor caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar, la caseria ICR, pentru documentatia ridicata de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 12:00
Locul: La sediul Institutului Cultural Roman: Aleea Alexandru nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: In primul trimestru al anului 2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3.10.46.41, Email: [email protected], Fax: 3.10.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CurteadeApelBucuresti
Adresa postala: SplaiulIndependenteinr. 5 , sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.3.19.51.80, Email: [email protected], Fax: 3.19.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In toate fazele procedurii, dar nu mai mult de 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic
Adresa postala: Aleea Alexandru nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel.0317100667, Email: [email protected], Fax: 0317100606, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2008 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer