Licitatie Publica - servicii de transport nemedicalizat al pacientilor hemodializati
Anunt de participare numarul 74654/02.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: Maria Savu, Tel.0243233116, Email: [email protected], Fax: 0243234657, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de transport nemedicalizatal pacientilor hemodializati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia, str.decebal, nr.1, Slobozia, Jud.Ialomita, Cod postal: 920013
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de transport nemedicalizatal pacientilor hemodializati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60140000-1 - Transport de pasageri ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima pe 24 luni 600000 km
cantitate maxima pe 24 luni 1680000 km
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 6300 leiGarantie de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006;Certificat constatator emis de O.N.R.C. care sa dovedeasca obiectul de activitate pentru care se desfasoara procedura (aflat in termen de valabilitate la momentul organizarii procedurii).
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
Certificat de atestarefiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. sa faca dovada ca are incadrati cel putin 8 soferi, cu program de lucru normal, avand in vedere ca activitatea Centrului de hemodializa se desfasoara in schimburi;
2.sa faca dovada ca detine 6 numere de telefonie mobila, necesare desfasurarii activitatii de transport, avand in vedere ca afectiunile cronice ale dializatilor se pot transforma in urgente.
3. Autorizatie sanitara de functionare4. Dovada existentei unui sediu si loc de parcare pentru autoturisme;
5. Dovada ca la sediul furnizorului exista un aparat telefonic functional
6. Dovada detinerii mijloacelor de transport - sa faca dovada, cu documente, ca detine cel putin 8 autoturisme pentru transport persoane (5 pentru activitate curenta si 3 pentru siguranta, avand in vedere ca intarzierea bolnavilor la sedintele de hemodializa pune in pericol viata acestora); acestea vor fi folosite exclusiv pentru activitatea ce face obiectul contractului;
7. Posibilitatea transportului a 4-6 pacienti in acelasi mijloc de transport.8. Documente privind asigurarea de persoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
51
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 10:00
Locul: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia, Jud.Ialomita, Str.Decebal, Nr.1, etaj I.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici prin reprezentanti legali sau persoane imputernicita
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC Bucuresti, Recurs la Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-10 zile da la dataluarii la cunostintapentruvalorilemai mari decat pragurile valorice prevazute la art.55 alin(2)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Str.Decebal, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel.0243-212130 int 211, Email: [email protected], Fax: 0243-236100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2009 13:31