Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de transport numerar pentru ONRC si ORCT


Anunt de participare numarul 117938/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala:  Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN VLADU, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.316.08.08, Adresa internet (URL):  www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de transport numerar pentru ONRC si ORCT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: la sediul ONRC, sediul fiecarui ORCT cat si la sediile Birourilor Teritoriale din Buftea, Dej, Turda, Toplita, Viseul de Sus, Sighetul Marmatiei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport numerar pentru ONRC si ORCT cu autovehicule special amenajate si personal autorizat asigurate de prestator, CPV: 60000000-8, in conditiile Legii 333/2003 si a HG 1010/2004, pentru perioada 02.05.2010-30.12.2010, cu posibilitatea de prelungire pentru perioada 02.01.2011-30.04.2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60000000-8 - Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serv de transport numerar pentru ONRC si ORCT cu autovehicule special amenajate si personal autorizat asigurate de prestator. Se efectueaza 1 transport la fiecare locatie in fiecare zi lucratoare (cate 167 transporturi).La ORCT Bucuresti o cursa suplimentara in fiecare sapramana(total 202 transporturi).
Valoarea estimata fara TVA: intre 280, 745 si 423, 596RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire cf art 6 alin 3 din HG 925/2006. Prelungire pt perioada 02.01.2012-30.04.2011.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 5614 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si/sau 181 din OUG nr. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul";Certificat impozite si taxe locale, in termen de valabilitate, in original sau copie certificata de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul";;Certificat constatator, in original sau in copie certificata de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul";, emis de ORCT.Ofertantii trebuie sa prezinte Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Ofertantii vor prezenta situatiile financiare pentru anii 2007, 2008 si 2009, depuse, vizate si inregistrate la organele competente. Se vor prezenta in copie, certificate de ofertant, pentru conformitate cu originalul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 560000 lei. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de inf privind experienta similara;Lista subcontractanti sau declaratie pe pr raspundere ca nu are subcontractanti.Declaratie protectia muncii;Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Informatii privind numarul mediu de personal in ultimii 3 ani.Inf ref la pers angajat si la cadrele de cond de care dispune ofertantul. Se completeaza Anexa 9, care contine inf privind nr mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr si pregatirea cadrelor de cond, precum si pers resp direct de indep contractului;Inf ref la studiile, preg profesionala si calif pers de cond, precum si ale pers responsabil pentru indep contractului. In plus se va preciza modul de asig cu mij fixe si echip necesare pentru indep contractului;d)Lista cuprinzand pers care va executa serv de transp val, precum si doc care sa ateste ca acesta este autorizat sa presteze serv/serviciile ofertat/e de catre autoritati competente;Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant sau pentru cel putin unul din membrii grupului, in cazul ofertei comune;Certificatul sus mentionat se va prezenta in copie;Ofertantii vor face dovada detinerii doc privind autorizarea de catre organele abilitate a serv ofertate, prin prez Licentei de functionare emisa de catre Inspectoratul General al Politiei Romane, in termen de valab.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract de valoare egala cu 280745 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2011L4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 12:00
Locul: Sediul central al ONRC, B-dul Unirii nr. 74, sector 3, Bucuresti, etaj 8, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoarea de 280745 lei fara TVA reprezinta reprezinta valoarea estimata a contractului pentru perioada 02.05.2011-30.12.2011 (167 transporturi la fiecare locatie, 202 transporturi la ORCT Bucuresti), iar valoarea de 423596 lei fara TVA (252 transporturi la fiecare locatie, 304 transporturi la ORCT Bucuresti), reprezinta valoarea estimata a contractului inclusiv prelungirea cf art 6 alin 3 din HG 925/2006 pentru perioada 01.01.2012-30.04.2012. Valoarea ptr 12 luni de 423596 lei fara TVA include valoarea pentru 8 luni de 280745 lei fata TVA.Documentatia de atribuire se poate obtine de pe www.e-licitatie.ro, www.onrc.ro sau de la sediul ONRC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala:  B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.313.73.34, Adresa internet (URL):  http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer